piątek, 26 kwietnia 2019

Kwietniowy zawrót głowy


Na początku - bardzo dziękuję za życzenia świąteczne, pamięć i dobre myśli,
które do mnie wysyłacie, a ja to czuję :)

W szczególności dziękuję za przepiękne kartki i życzenia: 

Tynce 



… i Grażynce



oraz mojej Matce Chrzestnej.



Moje kartki też powędrowały w świat ! 
W tym roku przeliczyłam się i zabrakło mi kartek, ale mam nadzieję, 
że zostanie mi to wybaczone, bo naprawdę o Was myślałam !


Do niedawna to maj był dla mnie bardzo radosnym miesiącem,
który dostarczał mi wielu wrażeń. Jednak w tym roku już w kwietniu
tyle się wydarzyło, że pragnę się z Wami tym podzielić.


1. Po pierwsze :
 1 kwietnia rozpoczęłam sezon rowerowy.
To dosyć późno niż zwykle, ale przecież lepiej późno niż wcale !

2. Po drugie :
 Wzięłam udział w Jarmarku Jamneńskim, który okazał się
dla mnie wspaniałą przygodą.

3. Po trzecie
Dokonałam pierwszych w tym roku zakupów
roślin do naszego ogrodu - i to jest moja wielka radość !
Ogród rozrasta się na naszych oczach !

Wszystkie te rzeczy robiłam już milion razy, 
ale chyba po długiej zimie doznałam olśnienia i przebudzenia,
które powodują, że cieszę się jeszcze bardziej :)

Oprócz tego najważniejsze w kwietniu były również
urodziny mojego Męża i Wielkanoc. Ten czas spędzony z rodziną
to prawdziwie bezcenne chwile.















Przypadek ? Nie sądzę !




Zakwitły już pierwsze rośliny leśne: 
kaczeńce, czyli knieć błotna,


zawilec  gajowy


oraz szczawik zajęczy.


W ogrodzie też dzieje się, dzieje...









Pozdrawiam Was - moi czytelnicy i do następnego 
zobaczenia na blogach !!!

28 komentarzy:

  1. A ja jestem z parafi Jezusa Miłosiernego i mamy za dwa dni odpust :) :) :) Ula, oby maj był równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpust to na pewno wielkie wydarzenie ! Ściskam Cię Aga :))

      Usuń
  2. Rzeczywiście miałaś bardzo udany kwiecień :)
    A po takich trasach z pięknymi widokami, to aż chce się jeździć. No i ruch to zdrowie.
    Życzę Ci równie owocnego maja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widoki na rowerowej trasie są rzeczywiście ujmujące. Szkoda tylko, że nie ma ścieżek rowerowych, a nawet porządnej jezdni, ale co tam ?! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pięknie i optymistycznie:-)
    Tak trzymaj, niech ten stan trwa jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu - taką mam nadzieję :) Maj to już w ogóle będzie niespodzianką ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Piękna wiosna a ja jeszcze na wiosennym spacerku jeszcze nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo trzeba cieszyć się każdą chwila, każdym uśmiechem, drobnostka szkoda zycia na złość;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa !!! Szkoda marnować czas na kłótnie i zwady oraz na to, co nas męczy. Życie jest piękne !

      Usuń
  6. Ulu widzę, że potrafisz cieszyć się zakupami roślin do ogrodu, jazdą na rowerze i czasem spędzonym z rodziną. Faktycznie, są to prawdziwie bezcenne chwile.
    Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą również interesujące.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie, że tyle radości, i olśnień, i wiosennych wycieczek masz tego kwietnia :-) Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. … noo , tak jakoś wyszło ! Buziaki Marzenko :))

      Usuń
  8. My właśnie wróciliśmy z Dusznik - ależ to była uczta dla zmysłów, prawdziwy szał zieleni. Pozdrawiam Uleńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daleko się wybraliście ! Widzę Gabrysiu, że Ciebie tam ciągnie do tych Dusznik-Zdroju. Pięknie tam jest ! Byłam w dzieciństwie na koloniach, a potem w dorosłym życiu byłam raz jeszcze, by pokazać moim dzieciom. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękny kolorowy i wiosenny był kwiecień dla Ciebie .Ja też dokupiłam kilka drobnych roślinek do ogrodu .Dziękuję za piękną karteczkę i życzenia ,które sprawiły mi wiele radości .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo dziękuję za cudną kartkę i pamięć o mnie :) Pozdrawiam Grażynko :))

      Usuń
  10. Ulu kwiecień wspaniały - mój rower wyjechał z garażu tylko haha to zazdroszczę wypraw ;)
    Ogród super gospodarujesz cudnie zakwitł :)
    nie podoba mi się -na samochodzie ...
    Czyżby osiemnaście lat minęło- Ulu wszystkiego co sobie wymarzysz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podoba Ci się, że ktoś przykleił sobie naklejkę na samochodzie ? A mnie się podoba ! Ale wiem, że dla każdego coś innego... Dziękuję za życzenia, ale tym razem to nie ja miałam urodziny. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Fajny i kolorowy wpis :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha !!! Nazbierało się wrażeń i taki był mój kwiecień ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Miło, że wiosna wpłynęła pozytywnie na Twoje życie. Niech będzie cały czas z Tobą. Kwiaty cudne i wyjątkowo wcześnie zakwitły. Robisz ładne ujęcia kwietom.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Nie mam aparatu - niestety. Wszystkie zdjęcia robię telefonem komórkowym. Kocham fotografować !!! Buziaki :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))