sobota, 16 listopada 2019

Kartka z pudełkiem

 Karteczkę dla dziewczynki z okazji Chrztu Świętego 
stworzyłam w odcieniach różu i błękitu.
Bobas ma opaskę na główce - jak na dziewczynkę przystało.
Piękny napis zaczerpnęłam od Joli. Całości dopełniają koronki i perełki.




 Do kartki dołączyłam pudełko z okienkiem, w którego wnętrzu zamieściłam
specjalny chwytacz w postaci przyczepionej wstążki.
Pociągając za wstążkę łatwiej jest wyjąć kartkę z pudełka.
W środku pudełka położyłam ozdobnego taga.









Po życzenia z okazji Chrztu Świętego odsyłam 
na drugiego bloga - KLIK


32 komentarze:

  1. Przepięknie to skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity komplecik Uleńko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zmyślnie, do środka można włożyć nawet jakiś drobiazg:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście - można coś jeszcze dołożyć.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga ! To Ty mi przypomniałaś o napisach od Joli :))

      Usuń
  5. Piękny komplecik. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana
    Piękne, jak zawsze Twoje karteczki 🤗🧡
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień i tydzień cały 🌤️🍁🍰☕🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Ściskam na cały tydzień :)))

      Usuń
  7. Piękna i jaka pomysłowa pamiątka.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta kartka. Ja podobnie lubię robić kartki, aktualnie czas świątecznych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach ! Dziękuję i życzę miłego tygodnia :)

      Usuń
  9. Jaki śliczny ten komplet, bardzo elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulu cudna karteczka w uroczym pudełku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka pięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ;) szkoda, że ja nie mam pamiątek po chrzcie czy komunii

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))