wtorek, 3 grudnia 2019

Mix media - w wersji mini

W mojej pracowni powstają pierwsze prace 
w świątecznym klimacie i nie są to kartki. By poczuć nastrój świąt słucham kolęd. Trochę późno się rozkręcam, ale zawsze... jest dobrze !
Pora wykorzystać techniki, których nauczyłam się na warsztatach.
Po raz pierwszy wzięłam się za bombki mixmediowe
w wersji " na płasko" i … tworzą się, tworzą... z coraz większą radością !
Każdą taką pracę dekoruję z dwóch stron, co widać na niektórych zdjęciach.











Po piękne życzenia świąteczne zapraszam tu - KLIK


45 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy tworzysz. Moje uznanie!!!
    Widać że jesteś bardzo uzdolniona.
    Gdybyś chciała się ze mną skontaktować w sprawie książki o Polsce to podaję Ci adres:
    rusinowa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Stokrotko ! Ty wiesz, że z nieba mi spadasz. Ja marzę o tej książce, ale jakoś tak wyszło... że wstyd mi teraz. Napiszę dziś jeszcze ! Cieszę się, że się odezwałaś. Dziękuję :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Czy naprawdę jesteś zainteresowana tą książką? Czy mam odłożyć dla Ciebie 1 egz?

      Usuń
    3. Tak ! Naprawdę ! Nie żartuję. Proszę, odłóż dla mnie jedną :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje mediowe bombki. Różne faktury, niesamowite kolory, a właściwie ich mieszanka, super.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu :)) Bardzo lubię mix media. W tej technice można poszaleć !

      Usuń
  3. Ciekawe wzory i piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te bombki- podobają mi się.I znacznie łatwiejsze w przechowywaniu niż te tradycyjne.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O takich ozdób nie robiłam i jestem pod wrażeniem . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne.
    Przydałoby się kilka prac na mikołaja, ale to już trochę późno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, u nas jarmark będzie w Koszalinie. Troszkę prac szykuję, bo nigdy nie byłam na tym bożonarodzeniowym. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Gdy sobie zaczęłam zapisywać wszystkie jarmarki, to w tym roku miejsca w kalendarzu miejsc brakuje. Kiedy jarmark i gdzie, może będę przejazdem ;-)

      Usuń
    3. Ja nie zapisuję jarmarków, ale siostra mnie namówiła. Jarmark będzie w Zagrodzie w Jamnie 15 grudnia. Zapraszam !

      Usuń
    4. Lubię odwiedzać jarmarki, chociaż jeden w tygodniu, czasami coś kupię, pogadam z koleżankami, które wystawiają.
      Dziękuję za namiar.

      Usuń
    5. Jeden jarmark w tygodniu ? Basiu, jesteś niesamowita !!!

      Usuń
  8. To są no genialne ozdoby, takie naprawdę oryginalne. Mają coś w sobie, powiedziałabym, że to czar, jakby zaproszenie do innego świata, takiego pełnego fantazji, jakie dla szczęśliwego dziecka są codziennością. Dziwnie to brzmi, ale tak poczułam, no to też tak piszę. :)

    Tulę mocno. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci Agnieś! Cieszę się, że to mówisz. Te słowa bardzo dużo dla mnie znaczą. Robiąc te ozdoby miałam wenę twórczą i oprócz kolęd słuchałam również głosu serca :) Buziaki :)))

      Usuń
  9. Ula, jestem bardzo zdolna. Każda rzecz, którą stworzysz to dzieło, naprawdę. Życzę kolejnych odkrytych umiejętności i powstania nowych śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Iwonko... i nie wiem co powiedzieć... cieszę się, gdy mogę robić to, co mnie uskrzydla. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fantastyczne sa te bombki zawieszki :) każda oryginalna i jedyna w swoim rodzaju :) słonko posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona Twoimi oryginalnymi bombkami. Ulu, Twoje prace są CUDNE!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cudeńka już tworzysz - i robi się świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu ! Święta tuż, tuż. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Śliczne i niespotykane są Twoje bombki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne! Zachwycają swoimi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już widzę choinkę w stylu retro z takimi właśnie ozdobami:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyobraźni ! Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Prześliczne ozdoby,pięknie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł z tymi " płaskimi". Wyglądają pięknie i nietypowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Gdy zobaczyłam te sklejki w sklepiku - od razu wiedziałam , co z nimi zrobię. Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Urocze bombki fajnie że ozdobione dwustronnie bo jakby nie patrzeć będą wisieć i ozdabiać otoczenie :)
    Pozdrawiam Ulu

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))