środa, 5 lutego 2020

Dzień jeden w roku - wyzwanie

Dziś wpadam tu na chwilę, by sprostać wyzwaniu, którego się podjęłam. 
Wyzwanie jest na blogu w Rogatym.
Niby nic trudnego, bo trzeba tylko raz w miesiącu zrobić kartkę świąteczną. 
Nic więcej !
Jednak ostatnio stwierdziłam, że mam jakoś tak... sporo tych wszystkich obowiązków i za dużo biorę sobie na głowę.
To niby zwyczajne wyzwanie stało się dla mnie PRAWDZIWYM WYZWANIEM !
W ostatni dzień zdążyłam zrobić kartkę i pokazać ją światu.



 Dlaczego taka nieoczywista i mało świąteczna ? - zapytacie.
Już odpowiadam. 
Zadanie polegało na tym , by stworzyć kartkę, słuchając piosenki
Czerwonych Gitar "Jeden dzień w roku".
Piosenkę tę poznałam, gdy miałam 20 lat. Wtedy też  nauczyłam się  
grać ją na gitarze. Ta piosenka to moje wspomnienia...
Młodość ma swoje prawa. Było wtedy wiele spotkań z przyjaciółmi, prywatki, podróże tu i tam, pierwszy Sylwester urządzony przeze mnie w domu, 
pierwsze zakochanie...
Koniec lat osiemdziesiątych to końcówka epoki "kiczu" - stąd błyszczące 
cekiny na mojej kartce, a serce..? To już wiadomo !





30 komentarzy:

  1. Witam, wreszcie jestem i bardzo się z tego cieszę. Miło Cię znów odwiedzić, bardzo miło. :*** Kartka jest wspaniała. Jest i świąteczna i jakby pełna miłości, to i to. No a przecież święta powinny być pełne miłości, genialnie to ukazałaś. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie, bardzo. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnieszko ! Cieszę się, że Cię widzę :) Dziękuję za każde słowo i za Twoją obecność... Ściskam kochana :)))

      Usuń
  2. Bardzo ładna. Przypomniałaś mi, że mam zrobić kartkę dla mojego siostrzeńca na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że przypomniałam Tobie o czymś ważnym. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wspaniała inspiracja ,cudowne warstwy i wyjątkowe wspomnienia !Pięknie zestawiłaś dodatki i wykończyłaś brzegi papierków .Bardzo mi się podoba Twoja karteczka ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko ! Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  4. W dodatku wielowarstwowa, jak kobieta:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zadanie - stworzyć kartkę do piosenki. Cudnie Uleńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to fajna inspiracja ! Pozdrawiam Gabrysiu :))

      Usuń
  6. Zmiesciłaś w tej kartce cała
    piosenkę Czerwonych Gitar, zadanie powiedziałabym, karkołomne, a Tobie świetnie się udało.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ? To cieszę się i dziękuję bardzo za te słowa :)))

      Usuń
  7. Sprostałaś! i to jaaak! :) a ten błyszczący czas, i kiczowatość też dobrze pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak wiele mamy na głowie ale takie wyzwania nas mobilizują pozytywnie bo sie spełniamy w tym co lubimy ;) Ulu prześliczna karteczkę stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jeden dzień w roku" - chyba popłaczę sobie bez łez , łoj. hehe też się ogromnie cieszę,że znalazłam tu przyjaciół w społeczności blogowej!!! Uściski serdeczne. Obchodzę Dzień przyjaciela :-) Uściski kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ogromnie się cieszę, że tu, w blogosferze poszerzyłam swój świat. Pozdrawiam Marzenko :)))

      Usuń
  10. Inspiracja fajna a Twoja interpretacja jest świetna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, można powiedzieć że z historią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest, taka niezwykle ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba taka kartka. Może dlatego, że ponoć dziwna jestem, bo dla mnie jest ważny fakt, że ktoś o mnie pamięta przesyłając mi życzenia z jakiejś okazji i naprawdę mało istotne jest co na owej kartce z życzeniami jest- dla mnie z okazji np. Świąt Bożego Narodzenia może być np. czerwona róża lub tylko samo serduszko lub rysunek zielonej gałązki- ważne, że ktoś pamiętał, zadał sobie trud napisania, włożenia do koperty, naklejenia znaczka i podreptania do skrzynki pocztowej.
    Miłego Uleńko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Wcale nie jesteś dziwna, jeśli o to chodzi. Dla mnie też jest ważne to o czym piszesz. To jest najważniejsze, że ktoś pomyśli o mnie, pisząc życzenia, wysyłając kartkę. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Świetna wielowarstwowa karteczka pełna ukrytych znaczeń... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam żadnego kiczu nie widzę - za to bardzo fajna, gustowna kartka!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))