piątek, 20 marca 2020

Kopertówka

Wiele już razy robiłam kartkę na kształt koperty, na przykład - tu.
Były to kartki na gotowych bazach.
Tym razem karteczkę stworzyłam samodzielnie od podstaw,
w dodatku w doborowym towarzystwie.

Wprawdzie nie siedzę w domu, tylko normalnie chodzę do pracy, 
więc nie mam wcale więcej czasu niż bywało to wcześniej ( w czasach 
przed epidemią wirusa ).
Pewnego ranka otworzyłam komputer, a tam:
informacja, że jest transmisja na żywo.
Ciekawość zaprowadziła mnie prosto na kurs online.
Sądziłam, że zajrzę tylko na chwilkę i nie będę się wciągać...ech !
 To było silniejsze ode mnie !
Naprędce wyciągałam papiery, cięłam i dopasowywałam...
i tak powstała kartka pod nadzorem mentorki Inki Klonowej.
Kwiatki, motyle, ptaszki - to zawsze się znajdzie na półkach
scraperki. Kartkę przewiązałam sznurkiem woskowanym, 
zakończonym dwoma koralikami, którego koniec zawinęłam 
na umocowanym na kartce ćwieku.
Muszę dodać, że w tylnej części kartki jest jeszcze tajny
schowek na "coś" ( np. banknoty ).








40 komentarzy:

  1. Piękną kartkę-kopertę stworzyłaś Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna ta koperta! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to już wymaga sporej cierpliwości i uważności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kopertówka :) trzymaj się Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna jest, ślicznie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna, idealna, taka romantyczna. Genialny dobór barw, totalnie mi się podoba. Kojarzy mi się z czymś utęsknionym, budzi jakieś pozytywne uczucia. :)

    Tulę Cię mocno, bądź zdrowa. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieś ! Zawsze czekam na Ciebie, bo jesteś taką iskierką nadziei i dobroci - chyba wszędzie, gdzie się pojawiasz. Cieszę się, że Cię widzę :) Ściskam i przytulam :)))

      Usuń
  8. Kartka wspaniała. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca, taka niepowtarzalna!!!
    Serdeczności zostawiam na ten trudny czas:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna! Taka nietypowa, ale bardzo mi się podoba. Śliczne kolory, stonowane, eleganckie :). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa i pięknie ozdobiona praca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana
    Piękna Twoja praca, karteczka elegancka, subtelna:)
    Pozdrawiam cieplutko, zdrówka życzę i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kopertówka,będę musiała spróbować takiej formy kartki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Polecam Ci tę formę! Jest łatwa i prezentuje się efektownie.

      Usuń
  14. ojej ale pięknie wygląda ta praca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koperta super, szkoda że schowka nie widać ;)
    Trzymaj się Ulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :) Schowek jest ukryty i trudno go nawet sfotografować.

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))