poniedziałek, 2 marca 2020

Wyzwanie w Rogatym - luty z kolorem

Kolejny etap całorocznego wyzwania kartkowego w Rogatym 
- nosi nazwę: Luty z kolorem.
Kolorem wiodącym musi być czerwony.
Gdy pomyślałam o kartce od razu wiedziałam, że będzie to kartka 
ze Świętym Mikołajem - tak po prostu !

 Powstała kartka w stylu retro, do której użyłam papieru 
UHK Gallery z kolekcji Old Fasioned Christmas, 
koronek, serwetki, tekturek i grafiki ze św. Mikołajem. 
Może nie jest bardzo czerwona, może...








Wyzwania kartkowe w Rogatym trwają przez cały rok.
Jeśli chcecie dołączyć do zabawy - w każdej chwili
można to zrobić - tu: KLIK




19 komentarzy:

  1. :) czerwona jak płaszcz Mikołaja! :) Papiery uhk pasują do retro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inko za Twoją obecność i czuwanie nad pomysłem. Zachęcasz i dzięki Tobie mobilizuję się do zadań. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ulu śliczna karteczka i na pewno się przyda :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nic Sarmata :-) Super :-) Odpisałam Uleńko, u siebie. Mam nadzieję,że mnie zrozumiesz, ja w każdym razie wszystkich was cenię bardzo :-) Pozdrawiam mocno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, szlachcice nie nosili brody. To jednak Mikołaj :-)))

      Usuń
    2. Ha ha !!! Cudnie !!! Dziękuję Marzenko :)))

      Usuń
  4. Thanks for your sharing 😊 have a lovely day 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka, lubię w kartkach takie zdjęcia/grafiki retro. Pięknie użyłaś tekturki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczna kartka. Fajnie macie z tymi kartkowymi konkursami, jest moc i chęci i świetne efekty
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ! Mobilizuję się jak mogę :)) Buziaki posyłam :)))

      Usuń
  7. Pięknie dobrałaś papiery i grafikę !Bardzo klimatyczna karteczka .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że urozmaiciłaś kompozycje warstwami.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))