piątek, 10 kwietnia 2020

Radosnego Alleluja !

Pamiętam jak w zeszłym roku składałam
Wam życzenia Wielkanocne. Mówiłam jak ważne jest to, 
by zatrzymać się w biegu, w tej naszej codziennej gonitwie.
Myślałam wtedy, że tak wiele zależy od nas samych...
Dziś wszystko się zmieniło.
Teraz - to świat się zatrzymał, a my nie mając wyboru
zatrzymaliśmy się razem z nim. 
Ale czy naprawdę nie mamy wyboru ?
Co będzie dalej ? Można szukać wytłumaczenia
lub po prostu zacząć żyć tu i teraz.

Zostaliśmy uwięzieni we własnych domach i nareszcie mamy czas.
Dostaliśmy czas w prezencie... na zastanowienie się nad sobą, 
na przyjrzenie się jak wygląda nasza codzienność, na przemyślenie 
wielu aspektów naszego życia.
Nic się nie skończyło. To nie koniec, ale początek !
Tylko od ciebie zależy jak wykorzystasz ten czas.
Zrób coś dobrego dla serca swojego !
Zmień swoje życie. Wyciągnij rękę do kogoś, kto może właśnie 
tego potrzebuje, uśmiechnij się !
"Sięgaj tam, gdzie wzrok nie sięga." - jak pisał Adam Mickiewicz.
Nie możesz być teraz razem z bliskimi ?
Pomyśl o nich, zadzwoń, przypomnij sobie chwile, kiedy byliście razem. 
Czy wtedy na pewno w pełni wykorzystałeś i doceniłeś ten czas ?

Pamiętaj, że:
 " Gdzie jednak wzmógł się grzech,
tam jeszcze obficiej rozlała się łaska."
                                    / Rz 5, 20 /

Dziś życzę Wam: WIARY głębokiej - w sercu prawdziwej, takiej, 
co góry przenosi, NADZIEI na pojednanie 
i MIŁOŚCI, która prowadzi do Boga.

Radosnego Alleluja !!!






54 komentarze:

  1. Fakt, ten czas zarazy wiele zmienił w naszym postrzeganiu świata i tego co jest częścią naszej codzienności. Spokojnych Świąt Wielkanocnych!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że jesteś ! Pozdrawiam świątecznie !

      Usuń
  2. Sağlıkla kalın, Türkiye den selamlar 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja życzę Ci radości mimo wszystko i pięknych chwil w wypieszczonym ogrodzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ten czas nauczy nas czegoś podobno wszystko w życiu dzieje się po coś. Zdrowych , spokojnych świąt . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś ! Pozdrawiam świątecznie !

      Usuń
  5. A ja się cieszę, że wreszcie osoby do których dzwonię mają czas na spokojną rozmowę :) Buziaki Uleńko wszystkiego cudnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dowód na to, że wszystko dzieje się po coś... Spokojnych Świąt !

      Usuń
  6. Prześliczna kartka, a do tego jest biedroneczka, uwielbiam. :)

    Od dawna uważam, że jesteś przepięknym człowiekiem i czuję się szczęściarą, że choć tak Cię znam. Wiem, że się powtarzam, ale pisze co w sercu. Dziękuję, bo takie słowa bardzo mi pomagają, bardzo. Ja tęsknię za bliskimi, poznałam szczęście, na które długo czekałam, a tu co, jestem blisko, a tak daleko od tego szczęścia. Naprawdę Ci dziękuję za wszystko, co tu napisałaś i za to, że zawsze mnie tak wspierasz duchowa przyjaciółko. Odkrywam siebie na nowo, jestem nawet w szoku, co ja to odkrywam. Cieszę się, że poznaję samą siebie lepiej. Zaczęłam malować. Maluję jak w duszy gra, nie znam się nic a nic, ale malowanie mnie relaksuje. Kochana, ja Ci tak bardzo zdrowia życzę i wszystko, co najlepsze. Wierze, że będzie dobrze, że razem damy radę. Opisać nie potrafię, jak się cieszę, że Ci znam. Miej mimo wszystko święta przepełnione dobrem, wiele nas go otacza, nie przymykajmy na to oczu, tak jak zresztą dałaś nam to do zrozumienia. Do serca Cię przytulam, jesteś ważna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś iskierką nadziei ! Czy ja to już Tobie mówiłam...? Jesteś płomykiem radości ! Życzę Tobie wszystkiego, co najlepsze ! Kochaj i żyj pięknie, Agnieś !!! Pozdrawiam świątecznie :))

      Usuń
  7. Zdrowych spokojnych i rodzinnych Świąt. Masz rację. Daje do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wzruszające życzenia :) Radosci w sercu w Wielkanocny poranek i niech ta radość zostanie na zawsze :) Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga za pozostawione słowa :) Radosnego Alleluja !!!

      Usuń
  9. Prześliczna karteczka :) Ulu faktycznie dobry czas by przemyśleć wiele spraw no i przekonać się jak naprawdę jest ...bo czasami żyjemy złudzeniami albo naciąganymi chwilami. Ulu Radosnych Świąt i dużo zdrowia w tych chwilach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, jest inaczej, ale wcale nie znaczy, że gorzej :)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego, wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za piękne życzenia.
    Zdrowia, Uśmiechu, Radości i Nadziei na te świąteczne dni życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to, że jesteś :) Serdeczności :)

      Usuń
  12. Ulu!
    Bardzo piękny post!
    Zdrowych, Spokojnych Świąt Wielkanocnych!
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wszystko napisałaś i ja również Tobie przesyłam życzenia spokojnych i wypełnionych miłością Świtą Wielkiej Nocy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie to napisałaś, mamy teraz czas na przemyślenia :-) Dziękuję za życzenia:-) Zdrowia, cierpliwości i optymizmu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrego wykorzystania czasu ! Dziękuję, że jesteś !

      Usuń
  15. Pięknie i mądrze napisane. Zdrowia i pogody ducha w te Święta życzę:-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołej Wielkanocy, Ulu! Oby to były dobre święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę smutne te święta, ale nie poddajemy się ! Ściskam :)))

      Usuń
  17. Dobrych Swiąt i dobra wokół:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wzruszające życzenia.
    I ja Ci życzę zdrowia, spokoju i mimo wszystko
    dużo pozytywnych myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję:))Piękny post:))
    Zdrowych spokojnych świątecznych chwil:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo Ulu za piękne życzenia i w ogóle piękne, dające dużo do myślenia słowa. Ostatnio dużo analizuję, chyba nawet za dużo. Mam jednak nadzieję, że wszystko wróci wkrótce do normy, a wirus pozostanie tylko wspomnieniem.
    Ja też chcę Ci życzyć dużo radości na święta oraz cierpliwości na nadchodzący czas.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dajmy się Karolinko ! Życzę Ci dużo dobra i radości wielkiej, bo wtedy łatwiej jest iść przez życie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. To prawda,dostaliśmy czas ,którego ciągle nam brakowało...może na refleksję?
    Wesołego Alleluja☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Ulu za piękne życzenia, głębokie, z duchowym przesłaniem. Czytając Twoje słowa, po raz kolejny utwierdzam się, że blogi mają w sobie ogromną wartość. Spokojnego czytania, przemyślenia i podzielenia się swoimi rozterkami. I możliwość powrotu w każdej chwili i ponownego zastanowienia się. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci Ewo za takie właśnie podsumowanie. Człowiek pisze na tym blogu różne rzeczy i nigdy nie wie jak to będzie przyjęte. Miło, że jest czytane i czasem ktoś przemyśli jeszcze to we własnej głowie. Ja sama czasami wracam do moich wpisów i zastanawiam się... Pozdrawiam Cię Ewo !

      Usuń
  23. Bardzo trafne przemyślenia Ulko. Dużo zdrowia i wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ula, należę do tych, którzy uważają, że świat już nigdy nie będzie taki jak przed TYM. Ale faktycznie od nas zależy, jaki będzie. Tylko że każdy chce czego innego, każdy ciągnie kawałek kołdry w swoją stronę. Boję się o przyszłość i boję się przyszłości. Wiara tu nie pomoże. Mogą pewni ludzie, tylko czy w nich można, nomen omen, wierzyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, by mój post był optymistyczny. Nie oznacza to jednak, że się nie martwię. Również martwię się o przyszłość. W tej trudnej sytuacji, w jakiej się obecnie znajdujemy zaczynam doceniać to czego wcześniej nie dostrzegałam, bo miałam tego nadmiar. Najbardziej dokucza mi brak wolności - tego, że nie można wyjść do lasu, spotkać się z rodziną i przyjaciółmi. Cóż ? Pewnie większość ludzi czuje podobnie.
      Pozdrawiam Iwonko !

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))