środa, 15 lipca 2020

Znak, że jestem

Drodzy czytelnicy !
Bardzo Was przepraszam, że mnie tu ostatnio nie ma.
Co mam na swoje usprawiedliwienie ? Ech...
Życie ! Po prostu życie... pochłonęło mnie na maksa !
Są takie sprawy, których nie można ani odkładać, ani zaniedbywać,
 które niejednokrotnie absorbują człowieka bez reszty, lecz...
 tęsknię za Wami ogromnie i na pewno niebawem się odezwę,
czyli zacznę pisać. Zdjęć też mi się nazbierało całe mnóstwo, 
bo przecież dzień bez aparatu to dzień stracony.

Oczywiście - blog i kontakt z czytelnikami są dla mnie niezmiernie  ważne.
Wiele razy mówiłam, że nie wyobrażam sobie życia bez blogowania - 
i to jest nadal aktualne !
Dlatego też bardzo, bardzo dziękuję, że pomimo długiej przerwy 
wciąż tutaj zaglądacie. Jesteście ze mną w dobrych i złych chwilach.
Ech ! Pokochałam ten nasz blogowy świat !


Tymczasem posyłam serdeczności i uściski :)))))
Do zobaczenia wkrótce !



51 komentarzy:

  1. Życie ma zawsze wiele obliczy. Wracaj kiedy tylko będziesz mogła. Życzę zdrowia i odpoczynku. Czekam na nowe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia! :) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Pozdrawiam i życzę słoneczka !!!

      Usuń
  3. Lato rządzi się swoimi prawami i tak już bywa, że mniej nas tutaj, a więcej obowiązków w realu. Serdeczności Ulko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... latem są inne sprawy - więcej przebywamy na dworze, w ogrodzie, wypoczywamy, itp. Mimo tego zawsze potrafiłam znaleźć czas na pisanie - w tym roku jest inaczej. Pozdrawiam bardzo cieplutko :)))

      Usuń
  4. Widzę, że do lasu masz rzut beretem ;-) Piękna okolica domu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię "blogowe życie" Ula. Mój blog to cząstka mnie:) Miło mi, gdy ktoś zajrzy, skomentuje. Cenię wymianę doświadczeń. Blogowe znajomości traktuję tak, jak te w realu. Oczywiście wiemy o sobie tyle, ile zdradzimy sami. Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Bardzo trafne spostrzeżenie - wiemy o sobie tyle, ile ujawnić zechcemy. Fajna jest ta nasza blogosfera i wielu różnorodnych ludzi można tu spotkać. W ten sposób rozszerza się nasz świat ! Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  6. Ula, cieszę się, że jesteś i dajesz oznaki życia. Każdy z nas czasami nie może się wyrobić że wszystkim, więc nie przepraszaj.:))
    Mam wrażenie, jakby życie blogowe nabrało rumieńców.:)) Jest nas coraz wiecej.:))
    Serdeczności moc przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Dziękuję za te słowa wsparcia ! Stęskniłam się po prostu za Wami... Dobrze, że jesteś ! Pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Piękne róże, fajny przyjaciel, no i przyroda wokół, same wspaniałości :) Pozdrawiam ciepło i czekamy na dalsze wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Tęskno mi za blogowaniem... Gdy napisałam tego posta - od razu poczułam się lepiej ! Jest moc !!! Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  8. Jak dobrze, że jesteś :)
    Nawet jak się nie odzywam to czytam i oglądam co u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ! Jesteś niesamowita !!! To piękne, co piszesz. Dziękuję Ci bardzo :)) Buziaki posyłam :))

      Usuń
  9. Serdeczności Uleńko i przybywaj jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych wszystkich komentarzach od razu mi lepiej się robi na sercu i mocy nabieram. Dziękuję Gabrysiu ! Uściski serdeczne :))

      Usuń
  10. Serdeczne pozdrowienia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle mi się wyświetlają u Ciebie jakieś zasady pisania CV, czyżbyś aplikowała o prace?
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie nie ! To fakt - mam włączone reklamy na pasku bocznym, ale u mnie królują odkurzacze i fototapety ! Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  12. Jesteśmy, jesteśmy... poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulu wiele spraw trzeba ogarniać i jest to zrozumiałe dobrze, że jesteś i nawet po jakiejś przerwie będziesz :) piękny akcent różany i śliczna psinka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to, że jesteś i za wszystkie osoby, które tu poznałam :))) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  15. Czytelnicy zaczekają :) Z przyjemnością czyta się takiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby się wszystko dobrze ułożyło, udało załatwić,żebyś zdrowa i pełna sił wróciła do blogowego świata. Zrobiłam znowu kartki, byłoby mi miło usłyszeć Twoją opinię, hehe, właściwe zachwyt, hehe. U mnie też ostatnio dużo się wydarzyło, ale kiedy przychodzi weekend siada do czytania wieści z blogowego świata. Wygląda na to, że też pokochałam ten świat, chyba dlatego, że jest bardzo żywy. Ludzie tu piszą o sobie tak od serca. Pozdrawiam serdecznie pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisałaś Marzenko o blogowym świecie. Tak, to prawda - można tu znaleźć bratnie dusze. Uściski serdeczne :)))

      Usuń
  17. Nie martw się, każdy potrzebuje czasem trochę przerwy od bloga i musi zająć sie ważniejszymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie :) dobrze, że jesteś !

      Usuń
  18. Lato ma swoje prawa, przeważnie jest to czas przebywania na świeżym powietrzu i prac w ogródku. Ale miło, że udaje Ci się czasami zajrzeć, mimo nawału obowiązków wszelakich :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnes! Słowa - znaki, które tu zostawiacie są dla mnie bardzo ważne. Dają poczucie, że ktoś o mnie myśli, pamięta, ktoś mnie potrzebuje. Ja też potrzebuję Was ! Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Życie pisze własne scenariusze i czasem niezależnie od tego jak bardzo lubimy blogowanie musimy czas poświęcić na inne sprawy. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Życzę Pani poradzenia sobie z problemami dnia codziennego. Wakacje i ogólnie pora letnia to dosyć specyficzny okres, który każdy poświęca całkowicie inaczej - na pracę bądź odpoczynek. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Julko :) Czasem są takie sprawy - niezależne w pełni od nas... Uściski serdeczne :)))

      Usuń
  21. Takie jest życie! Mnie wywiało na tak długo, że myślałam, że już nie wrócę, ale jestem robotkuje i pokazuję co zdziałałam :)
    Trzymam kciuki za jak najszybszy powrót! ✊
    Na samym blogerze tez się pozmieniało, mam nadzieję, że uda mi się to ogarnąć. Na razie nie rozumiem dlaczego niektóre blogi z listy czytelniczej nie pojawiają się na liście blogów na moim blogu... Ech! Człowiek z wiekiem coraz mniej lubi zmiany... :)
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj ! Serdeczne dzięki za te słowa :) Tak naprawdę - ja chcę blogować, ale chwilowo tak się porobiło... ech !
    Widzę natomiast, że ja do Ciebie dawno nie zaglądałam. Wstyd mi okropnie !!!
    Widzę u Ciebie prześliczne patchworki, które kocham. Mamy więc wspólne zainteresowania, a to mnie bardzo cieszy. Zaglądać będę i szyć, szyć, szyć !!!
    Uściski serdeczne posyłam :)))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))