piątek, 4 września 2020

Rocznicowe rozważania

 Kochani ! Życie nieustannie biegnie do przodu. Przeglądając statystyki bloga

natknęłam się na post sprzed pięciu lat, kiedy to dostałam

wyróżnienie Liebster Blog Award.

Postanowiłam odwiedzić wyróżnione wtedy przeze mnie blogi. Czasami tak robię,

że zaglądam do dawnych znajomych. I co się okazało ? Cóż...

z przykrością stwierdziłam, że spośród dziesięciu wyróżnionych większość nie prowadzi 

już bloga, a niektóre blogi w ogóle przestały istnieć. Bywa i tak. Człowiek się zmienia, 

zmieniają się priorytety, a czas nie stoi w miejscu !

Dziś pozdrawiam szczególnie tych, których nominowałam do nagrody w 2015 roku 

i którzy wytrwali w tym blogowym świecie i nie zrezygnowali ze swoich pasji :

1. Antyterrorystkę

2. Anettę

3. Dorotę


Cieszę się, że i ja jestem częścią tej społeczności. Od dziesięciu lat 

jestem tu z Wami i jest to dla mnie ważne. Poznałam tu wielu ludzi, którzy kochają pisać,

robić zdjęcia, szyć, scrapować, dziergać, czytać, obserwować przyrodę,

pielęgnować ogród czy malować. Każdy z nich jest inny i każdy ma swoją pasję.

 Chociaż życie stawia przede mną różne wyzwania i nie zawsze jest

łatwo i przyjemnie to nie wyobrażam sobie życia bez Was.

Są to dla mnie dwa równoległe światy, których nie zastąpią żadne media 

społecznościowe.

Ja kocham tu być !!! Ostatnio porządkuję swoje sprawy i wiem, że pisać będę.

Choćby miałyby to być tylko krótkie wzmianki o życiu czy szyciu czy czymkolwiek

to będę tu i nie zrezygnuję z blogowania.

Dziękuję Wam za czas, moc i energię, którą tu znajduję !!!



42 komentarze:

  1. Pięknie. Fajnie, że piszesz bloga. Ja też już przyzwyczaiłam się do tego rodzaju kontaktu z innymi. Blogerów, których obserwuję w większości traktuję jak dobrych znajomych. Martwię się jak długo nie pokazuje się, zastanawiam się co jest tego przyczyną. Oczekuję na nowe wpisy. Życzę dużo fajnych wrażeń, a przede wszystkim zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również życzę zdrowia i rozwijania swoich pasji ! Nieprawdaż, że fajna z nas - blogujących społeczność?! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kazdy jest inny Ula i każdemu potrzeba czegos innego do szczęscia :) dobrze, ze tu się realizujesz, bądź z nami jak najdłużej :) uśmiechy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post, wypełniony radością i mnóstwem pozytywnej energii. :)
    Cudownie Ula, że blogowanie wciąż sprawia Ci przyjemność i jest dla Ciebie czymś szczególnym. Jak sama widzisz, w szybko zmieniającym się świecie, pozostanie w blogosferze choćby pięć lat, należy raczej do rzadkości.
    Najważniejsze, by robić to, co się lubi.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę nieustannej radości z handmade i blogowania właśnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że jesteś ! Czasem odnoszę wrażenie, że my- blogujący - to taki gatunek "na wymarciu", takie dinozaury. Teraz bardziej popularne są media społecznościowe i vlogi na YT, a blogi pisane powoli odchodzą do lamusa.
      Ja przyzwyczaiłam się i blog stał się dla mnie ważniejszy niż rękodzieło. Polubiłam pisanie. Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  4. Wspaniała rocznica Ulko, gratuluję i życzę kolejnych pięknych rocznic blogowych oraz radości z pobytu w blogosferze. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :) Cieszę się, że i Ty tu jesteś :))) Pozdrawiam bardzo gorąco !!!

      Usuń
  5. Bloguję od listopada 2008 roku- teraz to mam nawet dwa blogi. W ciągu tych lat odeszło z tego świata kilka osób- dziwne, ale blogerzy też umierają;(
    Kilka osób przestało pisać, ja nadal piszę. Po prostu lubię pisać.
    Blog to mój sposób na kontakt ze światem, bo z natury to mało towarzyski stwór ze mnie.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Anabell ! Blogujesz dłużej niż ja !
      Ja na blogerze jestem 10 lat, ale wcześniej miałam bloga na Onecie ( krótko - może rok czy dwa ). Obecnie też mam dwa blogi ( drugi z życzeniami). Wcześniej przez jakiś czas miałam trzy blogi. Ten trzeci to była księgarnia-antykwariat, ale nie miałam na niego czasu i zamknęłam.
      Mnie również odpowiada taki kontakt ze światem - przez słowo pisane...no po prostu lubię tu być ! Fajnie, że jesteś !!! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Nooo, dużo osób nie daję rady tak dlugo prowadzić, więc to po sobie :p Gratuluję Tobie i pozostałym trzem osobom wytrwalości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko ! W Tobie nadzieja, że blogi pisane przetrwają !!! Ty jeszcze młodziutka jesteś, więc możesz pisać, pisać i pisać.
      Na pewno taki świat blogowy jest ciekawym doświadczeniem. Każdy zaczął pisać z innych powodów, potem polubił to i teraz nie może przestać :) Tak jak ja !!! Pozdrawiam Cię i ściskam :)))

      Usuń
  7. Gratuluję tak pięknej rocznicy. Też Zauważyłam, że sporo osób opuszcza swoje blogi. Póki co, swojego chcę rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pisz Dorotko, pisz ! Blog to nie tylko radość tworzenia i wielu znajomych, ale też rozwój osobisty. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Ja też opuściłam na długo swojego bloga, może trochę czułam się zmęczona a trochę dlatego, że świat realny zasypał mnie problemami... Jednak wróciłam z radością, bo faktycznie atmosfera blogowa jest niepowtarzalna. Niestety ze smutkiem odkryłam, że część blogów znikła, inne zawisły w ciszy a są i takie, które bardzo się zmieniły. Na szczęście ku mojej radości, pozostało wiele wspaniałych blogów, które nadal mogę obserwować i komentować oraz gościć ich autorów u siebie. Składam gratuluje w związku z tak okrągłą rocznicą i wołam sto lat, sto lat! Gratuluję też refleksu, ja dziś zauważyłam, że przegapiłam dwusetny post ;))
    Pozdrawiam serdecznie 🙋 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam... rzeczywiście trochę Ciebie nie było ! Ale zobacz : jak przyjemnie jest wrócić. My tu jesteśmy ciągle, choć może nie wszyscy, ale zawsze... Kochana ! Moja rocznica tak naprawdę to w lipcu była, ale nie miałam do tego głowy przez dłuższy czas, ani w ogóle do pisania. Teraz powoli podnoszę się. Wszystkiego dobrego Tobie życzę :)))

      Usuń
    2. Czasem życie nas tak dociśnie, że ręce i nogi opadają... :( Jednak wiem z własnego doświadczenia, że kiedy jedne drzwi 🚪 się zamykają inne się otwierają... Tyle, że im człowiek starszy tym trudniej doczekać się otwarcia tych nowych drzwi 🚪
      Wspaniale jest wrócić...!
      Trzymaj się, ściskam mocno! 🙋 🌹

      Usuń
    3. Dziękuję :) Każde słowo biorę do serca :)))

      Usuń
  9. Dobrze, że jesteś Uleńko - każdy jest perełką w blogosferze, bez której - to już nie byłoby to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu za te słowa :) Wzruszyłam się.

      Usuń
  10. Ulcia gratuluje tak pięknych lat! Robi ta cyfra wrażenie!! Życzę Tobie kolejnych, równie wspaniałych, owocnych i ciesze się, ze tutaj jesteś!:) Ja też mam podobne spostrzeżenia, niektórych blogów po prostu mi żal :(. No, ale różnie w życiu się układa... Ważne aby odnaleźć swoje szczęście i właściwą drogę. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za te słowa :) Ja też bardzo się cieszę, że mam tę przyjemność poznawać Ciebie i Twoje pasje... i właśnie dlatego blogi mają tę moc ! Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Cieszę się Ulu, że wciąż masz zamiar pisać bloga. To fajna wiadomość :) Gratuluję 10 latek i oby było ich więcej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie napisałaś i tak bardzo optymistycznie bo widzę, jak te blogi ,,kończą się" Bardzo lubię blogowy świat. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i zobacz Agatku jak na tych blogach ludzie się jednoczą !? Zupełnie inaczej niż w życiu. Serdeczności posyłam :))

      Usuń
  13. Chętnie do Ciebie zaglądam i cieszę się ,że będę mogła to robić nadal. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Jak się cieszę !!! Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  14. No proszę, jaki świetny staż i nadal pełna zapału.
    Wiele blogów, które ja poznawałam,też już nie istnieje...
    Wszystkiego dobrego Uleńko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :) Wiesz...z tym zapałem to różnie u mnie bywa, ale nie będę narzekać. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  15. Wiesz, w przeciągu dwóch lat zamknięto z hukiem dwie duże platformy blogowe- może to również dobiło blogosferę- nie każdemu chciało się przenosić wszystko i zaczynać od nowa...
    Cieszę się, że będziesz pisać. Lubię do Ciebie zaglądać!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknięcie dwóch platform blogowych ?! To straszne ! Wiem, że dla wielu ludzi tu - w blogosferze jest ich świat. Nie wyobrażam sobie, by mogłoby nas tu nie być. Ci, którzy piszą swoje blogi przez 2, 3, 5 czy 10 lat na pewno bardzo się do tego przyzwyczaili. Tak jak ja ! Smutno i ciężko byłoby bez blogów.
      Dziękuję Agnieszko za każde Twoje słowo :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  16. Ja tez Kochana tak się cieszę że wytrwałam w tym świecie ! Ja jestem od roku 2013 i cioesze sie ze mimo przeprwy wróciłam na blogowe sfery :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! To też już kawał czasu ! Gratuluję !!! Dobrze, że jesteś Szymko !
      Uściski serdecznie :))

      Usuń
  17. Mam przeszklone oczy, ale to dlatego, że napisałaś, że chcesz tu być, że będziesz. Ja nie umiem sobie wyobrazić, że Cię nie ma. Mam gdzieś, co sobie inni myślą...że to tylko internet...bla bla bla. Ja nie uważam tak, to jest blogowy świat, tu się pisze, tu się oddaje część siebie. To nie tylko opublikowanie zdjęcia i parę słów, to coś więcej, to piękne relacje międzyludzkie. Nie jesteś byle kobieta z neta, jesteś moją bratnią duszą, a że tak Los nas połączył, to wielki dar, bo mogłybyśmy inaczej się nie odnaleźć. Kocham ten świat, odkąd mam bloga wiele się zmieniło. Jesteś w moim sercu i Cię nie wypuszczę i obu nam życzę, byśmy jeszcze wiele, wieeele lat pisały, cieszyły się sobą, naszymi blogowymi rodzinkami. <3 :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieś, ja nie mam słów... ciarki przeszywają moje ciało. Ty wiesz jak trafić prosto w serce ! Też jesteś moją bratnią duszą ! Tyle w Tobie pozytywnej energii, dobra i ciepła...czuję, że jesteś moją przyjaciółką. Cieszę się z tej naszej znajomości i zawsze z niecierpliwością czekam na odpowiedź w komentarzach. Życzę Tobie tego samego, a właściwie : wielu interesujących znajomości, serdecznych przyjaciół i nieustającej ciekawości świata !!! Ściskam mocno - jak zawsze :)))

      Usuń
  18. Szkoda pewnych blogów, ale dużo blogerek wybrało szybkie media, przy poście trzeba się "troszkę" napracować, a czas niektóre z nas cenią bardzo.
    Ulu, gratuluję Ci wytrwałości i mam nadzieję, że dotrzymasz słowa.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media społecznościowe to nie to samo. To zupełnie inny kontakt z czytelnikiem
      i nastawienie na jak największą liczbę "lajków". Odnoszę wrażenie, że na blogach jest troszkę inaczej, chociaż... to zależy jaki blog.
      W każdym bądź razie ja tutaj czuję się swobodnie i nie gonię za sławą ani za pieniędzmi. Cieszę się, że Cię poznałam ! Życzę Ci wszelkiego dobra ! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  19. O, a ja właśnie tak sobie pomyślałam, ze im więcej rzeczy mam siłę robić, tym mniej mam czasu,żeby pomyśleć co chcę napisać. ja nie mam lekkości w pisaniu, więc muszę ważyć każde zdanie i to nie jest szybko. Na pewno na jeszcze trochę mam do przekazania. Pokochałam społeczność blogową. Byliście ze mną w najprzykrzejszym czasie, więc teraz chciałabym się dzielić radością. Okulary wymieniłam bo czytam więcej. teraz Tyrmanda o warszawie. Bardzo mnie bawi ten klimat. Polecam Uleńko. Na pewno napiszę kilka cytatów. Uściski :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tu być i pokochałam blogową społeczność ! Lubię czytać i zaglądać na zaprzyjaźnione blogi. Tam zawsze coś się dzieje, coś nowego, interesującego. Ciekawi mnie postrzeganie świata przez innych ludzi. Zadziwiające jest to: jak niewielu jest mężczyzn piszących blogi. Obserwuję znacznie większą liczbę pań niż panów.
      Buziaki posyłam Marzenko !

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))