wtorek, 8 grudnia 2020

Męska kartka

 Dawno kartek nie tworzyłam. Ba.. dawno mnie tu nie było ! Ech ! Życie, życie ! 

Nie wiem czy teraz jest dobry czas, ale jestem !

Kartka z okazji pięćdziesiątych urodzin powstała niemalże

w ostatniej chwili - jak to u mnie :) Pomyślałam, że będzie miłym dodatkiem 

do prezentu dla miłośnika sportów wodnych i morskich przygód pod żaglami.









" Każdy dzień to cenny dar.
Trzeba się nim delektować i z niego korzystać,
zamiast oszczędzać go na przyszłość,
która może nigdy nie nadejść."
                                 / Regina Brett /


  Dziękuję za to, że jesteście, nawet wtedy, 

gdy mnie tu nie ma :)))


20 komentarzy:

  1. Kartka śliczna, a czas żeby wrócić zawsze jest dobry. Bardzo mi się podoba cytat zamieszczony na końcu, zapisuję go. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cytat pochodzi z książki Reginy Brett pt. " Bóg nigdy nie mruga", którą serdecznie polecam każdemu !!!

      Usuń
  2. Męska kartka też bardzo interesująca.
    No i dziękuję Ci bardzo za wspaniały cytat.
    Serdeczności Lenko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że pomysłów Ci nie brakuje, bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochana ! Miło Cię widzieć ! Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Męskie kartki na pewno są trudne do wymyślenia, a Tobie udało się znakomicie, piękna kartka, spokojna, stonowana, taka akuratna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu :) Ta kartka jest dla mojego brata, dyktowana sercem. Buziaki :)))

      Usuń
  5. Ulcia fajnie, że wróciłaś :)). Kartka jest śliczna! Piękny jest ten papier w deski :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Gdy Was wszystkich tu widzę - też cieszę się ogromnie :)) Buziaki :)))

      Usuń
  6. Ulka, fajnie, że do mnie zajrzałaś.
    Kartek nie robię, ale Twoje "zielone " pasje są mi bliskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Cieszę się, że coś nas łączy. Miło widzieć Ciebie u mnie ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Myślę, że bratu spodobała się kartka :) cytat z książki powinien dać mu do myślenia... Zresztą nie tylko jemu, nam wszystkim też!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Brat zadowolony, bo życzenia były od serca. Uściski serdeczne posyłam :)

      Usuń
  8. Piękna kartka i piękny cytat na końcu posta. Daje do myślenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykła i bardzo ciekawa ta kartka:)) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))