sobota, 30 stycznia 2021

Podaj dalej !

 " Najważniejszym zajęciem jest czynienie szczęśliwym tego,

kto znajduje się obok nas,

albowiem samo to stanowi cel życia."

                                                             Thich Nhat Than - mistrz Zen


W samym środku mroźnej zimy poczułam się szczęśliwa ! Czasem do szczęścia potrzeba tak niewiele: miły wieczór, pyszna herbatka, tulipany w wazonie...

Kochani ! Okazało się, że zgłosiłam się kiedyś ( nie pamiętam kiedy ) do zabawy 

o sympatycznej nazwie "Podaj Dalej". Jakież to szczęście, że właśnie w styczniu - na początku roku, kiedy człowiek z trudnością do życia się budzi... dostałam list      z informacją, że niebawem otrzymam przesyłkę. Początkowo zamiast się cieszyć, poczułam się nieco zakłopotana i ogarnęło mnie niemałe  zdziwienie. 

Pomyślałam: dlaczego ja ?!  Natomiast kiedy nadeszła paczuszka nie miałam już żadnych wątpliwości. Podarek od Małgosi z bloga: Primitive Moon przyjęłam             z ogromną radością. 

Zaparzyłam kawkę, włączyłam ulubioną muzykę, usiadłam w fotelu i zabrałam się za rozpakowywanie... Czegóż tam nie było ? Same cudowności i to w dodatku wykonane specjalnie dla mnie !!!  Dzięki serdeczne Małgosiu :)









Co dalej ? Co z moim szczęściem ? Bardzo, bardzo chcę się z Wami nim podzielić. Teraz kolej na mnie ! Otrzymałam paczuszkę, więc :

ogłaszam zabawę "PODAJ DALEJ" !

Zasady są proste :

1. W zabawie mogą wziąć udział tylko aktywni blogerzy, zajmujący się rękodziełem.

2. Dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają ode mnie prezent w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

3. Po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić "podaj dalej" na swoim blogu i w ciągu 12 miesięcy obdarować kolejne dwie osoby.

4. Po zapisaniu się proszę o kontakt mailowy.

Czekajcie na miłą niespodziankę !

Nadejdzie wtedy, kiedy naprawdę nie będziecie się jej spodziewać !



30 komentarzy:

  1. Wspaniały podarunek Ula. Podziwiałam już na blogu Małgosi.
    Zabawa Podaj dalej jest świetna, ale ja mam z nią kłopot, bo ostatnia u mnie utknęła, tzn. zgłosiła się tylko do niej jedna osoba. I chociaż mam ogromną ochotę bawić się, nie zapisuję się już do "podaj dalej" :(
    Boje się, że znowu nie sprostam wymaganiom.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Szkoda, że tak się stało. Z drugiej strony rozumiem, że wiele osób może mieć ważniejsze sprawy lub zobowiązania. Trudno... Chciałabym, żeby u mnie się ktoś zapisał. Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że ktoś się zapisze, podoba mi sie ta zabawa i szkoda by było ją przerwać a robisz takie piękne rzeczy, że na pewno tak sie stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziękuję bardzo za cudny upominek i wielką niespodziankę !
      Również mam nadzieję, że ktoś się zapisze i dzięki temu zabawa będzie mogła toczyć się dalej. Ściskam :)))

      Usuń
  3. Przepiękna i bardzo miła niespodzianka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczny pomysł, podobnie jak pisanie listów.
    Nie włączę się tylko dlatego, że robię podobnie bez okazji i otrzymuję bez okazji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Jesteś niesamowita !!! Muszę przyznać, że takie spontaniczne niespodzianki są najlepsze i pisanie listów, które uwielbiam !!! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. What a nice gift:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jeszcze do wysłania paczuszki w Podaj dalej, ale chętnie zapiszę się na tą zabawę u ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ! Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do zabawy. Witaj !!!

      Usuń
  7. Ciekawe i miłe za pewne takie zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak !!! Trzeba tylko umieć dotrzymać słowa.

      Usuń
  8. Fajna zabawa :) Ja już kilka lat robię dla córki obrusik na szydełku i nie mogę skończyć :D Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Dorotko ! Miewam i ja takie prace, których przez lata skończyć nie mogę. Ciągle myślę, że przyjdzie czas i do nich wrócę, ale niestety okazuje się to coraz trudniejsze. Uściski serdeczne posyłam :))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:) Oczywiście czuję się wyróżniona i zaskoczona !

      Usuń
  10. Witaj Ulo,
    Nie jestem zwolennikiem takich zabaw, chociaż zdaję sobie sprawę , że prezenty dają radość. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno. Rozumiem, bo sama bardzo rzadko uczestniczę w zabawach blogowych. W moim przypadku wynika to z braku czasu. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  11. Taka zabawa i niespodziana bardzo cieszy. często podziwiam prezenty na innych blogach i podziwiam talenty dziewcząt!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mario ! Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w takiej zabawie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Chętnie bym się zgłosiła, ale z rękodziełem musiałam się rozstać definitywnie, ze względów zdrowotnych. Czego nie mogę odżałować - ale kiedyś trzeba powiedzieć dość. Cudna zabawa. Pozdrawiam Uleńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie możesz się zgłosić. Zabawa nie jest absorbująca i jest rozłożona w czasie, bo na przygotowanie przesyłek jest aż 12 miesięcy. Pozdrawiam Gabrysiu !!!

      Usuń
  13. Nie zajmuję się rękodziełem, więc raczej odpadam. Ale jestem pewna, że zgłoszą się same fantastyczne osoby!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko za dobrą energię ! Pozdrawiam :)))

      Usuń
  14. Ula, zgłaszam się do tej zabawy, cieszę się, ze dokładnie określiłas jej zasady i wiem, czego się trzymać.
    Uwielbiam nie tylko Twoje kartki, ale wszystkie prace.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Jak mi miło !!! Cieszę się jak wariat !?!>/! Wybacz, że z takim niepohamowanym entuzjazmem witam Cię w zabawie, ale naprawdę ogromnie się cieszę.
      Cieszę się, że to właśnie Ty, bo przecież "znamy się" kupę czasu i cieszę się, że mogę już zamknąć listę uczestników oraz że dzięki temu zabawa nie zaginie i będzie trwać nadal. Zapisuję Cię Celu :) Ściskam :)))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))