środa, 3 lutego 2021

Niezapomniane chwile stycznia

 Gdybym miała podsumować styczeń - pierwszy miesiąc roku

to powiedziałabym, że był udany i smakował jak baton z dobrą energią.


1. Już na początku miesiąca odzyskałam zapał twórczy i powstało kilka ozdób decoupage.

2. Razem z moją siostrą stworzyłyśmy duet rękodzielniczy.

3. Zapisałam się na specjalizację zawodową.

4. Zadzwoniłam do dwóch bliskich mi osób, z którymi dawno się nie widziałam i odbyłam z każdą z nich długą, serdeczną rozmowę.

5. Kupiłam 4 płyty z ulubioną muzyką oraz przy okazji spontanicznie nabyłam dwie książki - niezwykle dla mnie ważne.

6. Dostałam paczkę - niespodziankę od Primitive Moon .

7. Ogłosiłam zabawę w "podaj dalej" na swoim blogu.








Do zabawy w ''podaj dalej" można jeszcze dołączyć tu - KLIK, bo na razie zgłosiła się tylko jedna osoba.

40 komentarzy:

  1. Bardzo zdolna i pomysłowa z Ciebie Dziewczyna :-)
    Wszystkiego dobrego Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, należy tak pozytywnie funkcjonować. Cieszyć się drobiazgami, być życzliwym dla drugiego. Brawo oby tak dalej układało się Tobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój styczeń też był udany,
    pomimo wszystko,
    chociaż Sylwestra przepłakałam
    z bólu...
    Ale trzeba się pozbierać i do przodu.

    Pozdrawiam, Uleńko. I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i dla Ciebie styczeń był udany i jednocześnie jest mi przykro, że dosięgnął Cię tak silny ból. Wierzę w Ciebie Joasiu. Wierzę, że odzyskasz siły i będzie dobrze.
      Cieszę, widząc Cię tutaj ! Zaglądam na Twojego bloga i zaglądać będę, bo zakochana jestem w twojej poezji i... zastanawiam się skąd my się znamy, od kiedy i jak na siebie wpadłyśmy ? Serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Super, a ja już wiosny wyglądam, mimo wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć to wiosna cały czas się zbliża i za 2 miesiące już będzie cudnie !!!

      Usuń
  5. Jak przyjemnie czytać o pozytywach w Twoim życiu, tak nam brakuje dobrych wiadomości, wyjazdów, przyjemnych chwil z przyjaciółmi. Takie zwłaszcza kontakty trzeba pielegnowac i chuchać na nie również telefonicznie.
    Pozdrawiam Cię, Ulu, cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Zgadza się. W takich czasach żyjemy, że te kontakty nabrały dużego znaczenia. Gdy spotykać się nie można lub nie powinno każdy coraz bardziej odczuwa brak spotkań towarzyskich, rozmów, bliskości...
      Pozdrawiam serdecznie Celu :)))

      Usuń
  6. Bardzo fajny, optymistyczny wpis:) pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie styczeń dosyć kreatywny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo !!! W takim razie muszę - chcę do Ciebie zajrzeć !

      Usuń
  8. Równie udanego lutego Ci życze Ulcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urszulko, piękna zima u Ciebie. Tez miałaś zaspy:) Piesek śliczny. I cieszy mnie, że początek roku miałaś udany. To i reszta roku też będzie udana. Ja nie mogę powiedzieć tak jak Ty, bo przewróciłam się cztery razy! Dość boleśnie i miałam różne prześwietlenia:) Ale jestem optymistką i w bólu zaczynam odnawiać krzesła:)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj ! Te przewrotki to nic miłego. Człowiek kości ma kruche, a i ból potrafi się długo utrzymywać. Ciekawa jestem Twoich odnowionych krzeseł. Pozdrawiam Aniu ! Życzę powrotu do zdrowia i sprawności !!!

      Usuń
  10. Znaczy się bilans wypadł na plus i to najważniejsze! Trzymajmy kciuki za to, że luty będzie lepszy niż styczeń i tak dalej, i tak dalej... :))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulcia ciesze się, że tak fajnie upłynął Tobie styczeń. I cieszę się, że wena powróciła :). Trzymam kciuki by luty był również udany.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ! Zobaczymy co nam przyniesie luty. Buziaki :))

      Usuń
  12. Miło czytać takie pozytywne wpisy. Życzę kolejnych udanych miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. To równie udanego i twórczego lutego. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale miło, że styczeń taki miałaś udany, hehe. Ja w sumie też, miałam bardzo dobrą rehabilitację :-) Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie jakoś styczeń wyjątkowo się nie udał... nie żebym narzekała, ale mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale zaczęłaś Ulu ten rok .Widać ,że zimowa aura sprzyja Twojej twórczości.
    Wiosną pewnie więcej czasu zabierze Ci piękny ogród .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko ! Teraz jest najlepszy moment na twórcze pasje, bo i tak człowiek w domu siedzi i rozmyśla. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  17. Pozdrawiam bardzo serdecznie i cieszę się, że styczeń miałaś tak udany :) Życzę aby każdy miesiąc w tym nowym roku był pełen wspaniałych rzeczy, wyzwań i obfitował w mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatku ! Tobie również życzę udanych projektów i samych pozytywnych wrażeń !

      Usuń
  18. Witaj Ulo
    Bardzo udany miałaś styczeń, urozmaicony, rodzinny, pełen pracy artystycznej i dobrej energii .Pozdrawiam serdecznie:))
    Bardzo ładne zdjęcia- świat otulony śniegiem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu! Chciałabym , by cały rok był taki... radosny, z dobrymi chwilami i dobrą energią. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  19. Do "podaj dalej" się nie przyłączę, bo nie uczestniczę w zabawach blogowych. Cieszę się, że udany miałaś styczeń i życzę by następne miesiące nie były gorsze. Przyjemnych Walentynek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie uczestniczysz w zabawach blogowych. Przyznam się, że i ja coraz rzadziej przyłączam się do nich. To jest zobowiązujące. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  20. Cieszę się, że rozpoczęłaś ten rok z przytupem:D Oby tak dalej!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko ! Przyznam się szczerze, że na podsumowanie miesiąca Ty byłaś moją inspiracją i Twoje "aromatyczne chwile..." Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe. Ściskam i pozdrawiam ciepło :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))