czwartek, 10 czerwca 2021

Digo si, Senor

 To tytuł piosenki: Bogu się mówi : tak !

O tym również mówi wiersz ks. Jana Twardowskiego, który możecie  przeczytać na moim drugim blogu - tutaj.

Temat Pierwszych Komunii Świętych jest u mnie wciąż aktualny i cały czas  powstają nowe karteczki. Na zamówienie zrobiłam kartkę w pudełku, bez nadmiaru ozdób, bo takie było życzenie.

Serduszko wklejone w środku pudełka, a pod nim tasiemka to mój patent na swobodne wyjmowanie kartki z pudełka. Być może ktoś już  wymyślił to przede mną lub miał podobny pomysł, lecz ja doszłam do tego sama.













25 komentarzy:

  1. Kartka piękna, bez nadmiaru ozdób, rozumiem takie życzenie. Pomysł z tasiemką jest bardzo pomysłowy.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo życzenie minimalizmu w zakresie ozdób i kolorystyki było dla mnie trudne do spełnienia, bo ja koniecznie chciałam zaszaleć z kolorami... lecz krok po kroku - poddałam się tym wytycznym i kartka powstała taka, jak miała być. Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Śliczna karteczka , delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a nice post :) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka.
    Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę prześliczna kartka. Delikatne kolory, kompozycja ciekawa. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, lubię takie minimalistyczne!😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja wolę kartki mniej zobowiązujące, w których mogę puścić wodze fantazji :) Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy znamy tę samą piosenkę ? Pozdrawiam Gabrysiu :))

      Usuń
  8. Urocza karteczka w pięknej oprawie :) pozdrawiam Ulu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny subtelny komplet. Pięknie wykonany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj jakiesz to piękne. Lubię wiersze Twardowskiego

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kartka będzie przepiękną pamiątką na długie lata :) Ja do dzisiaj mam pochowane kartki z komunii, chociaż kiedyś nie były takie ładne. Hitem były natomiast te grające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! to prawda ! Pamiętam jak bardzo cieszyły te kartki grające ! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Prześliczna, bardzo delikatna kartka. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))