czwartek, 12 sierpnia 2021

Ślubna kartka w pudełku


 Dziś prezentuję kartkę ślubną w pudełku. Nie będę się na ten temat rozpisywać : jakich użyłam papierów, jakich dodatków, itp.

Papiery wybieram różne - przeważnie takie, które w danej chwili mnie inspirują i które będą pasowały do adresata. Dodatki dobieram tak, by współgrały kolorystycznie z całą resztą.

Tym razem skupiłam się również na tym, by zdjęcia były inne niż zwykle. Zrobiłam kartce prawdziwą sesję zdjęciową. Udało mi się w końcu połączyć dwie pasje: cardmaking i fotografię, które zawsze były  traktowane przeze mnie osobno.


















24 komentarze:

  1. Ulciu, kartka prezentuje się naprawdę pięknie i dużo w niej romantyzmu. A sesję zdjęciową zrobiłaś wyjątkową.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Cieszę się, że się Tobie podoba ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Jak bombonierka z życzeniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, pieknie opakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wypracowana kartka. Ciekawie wygląda w tym wydaniu.
    Sesja fotograficzna super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja zdjęciowa i wspaniała kartka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :))) Moc pozdrowień posyłam !

      Usuń
  6. Takie oryginalne i niepowtarzalne kartki są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko ! Bardzo dziękuję za te słowa:) Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Piękny komplet i zdjęcia😀 Mnie jakoś nie po drodze z fotografowaniem, zazwyczaj brak czasu i zdjęcia są robione "na szybko". Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! Jeśli chodzi o czas, każdy jest panem swojego czasu. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  8. Piękna kartka i ślicznie opakowana, szkoda, że jak ja brałam ślub nikt takich nie dawał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję kochana ! Ściskam i pozdrawiam :)))

      Usuń
  9. Wspaniała sesja i cudowne pudełeczko -piękna kartka , ciekawa kompozycja i cudne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Grażynko za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  10. Jej ale piękna. Nowożeńcy mają wspaniałą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik, młodzi będą mieli wspaniałą pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))