czwartek, 4 listopada 2021

Niezapomniane chwile października

 Październik - piękny miesiąc, w którym drzewa przybierają zupełnie nieoczekiwane kolory, ziemia jest nagrzana od słońca, pojawiają się  poranne i wieczorne mgły. Czegóż chcieć więcej ? Kocham...


Na pewno nie zapomnę o:

- moich imieninach i bardzo miłym spotkaniu z rodziną,

- tym, że zapisałam się do nowego chóru, bo mój poprzedni przestał istnieć, a tak naprawdę to zostawiła nas dyrygentka i wyjechała. Ech! Najważniejsze, że znów muzyka w duszy mojej gra !

- po raz pierwszy pobiegłam z moją siostrą, a właściwie pomaszerowałyśmy z kijkami w wirtualnym Biegu Kobiet Zawsze Pier(w)si. Poza tym od tego momentu znów zaczęłam biegać regularnie.

I kto mi teraz powie, że jesień jest smutna ? Kochani ! Jest energia i jest moc ! Trzeba tylko znaleźć na to swój sposób, by w życie nie wkradły się: nuda i melancholia. 

Trzymajcie się ciepło !!!







26 komentarzy:

  1. Piękna zdjęcia i wspomnienia, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ulu, tak trzymaj. Należy brać dużo energii z tych pięknych kolorowych dni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu !!! Postanawiam nie dać się chandrze ! Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu ! Siostra jest dużo młodsza ode mnie. Ściskam i pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Jesteś po prostu niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O to już na drugim blogu bieganie widzę, i ja dołączyłam do biegających - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! Zaskakujesz mnie Gabrysiu ! Brawo !!! Ja ciągle zaczynam od nowa. Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Jak fajnie cię widzieć Ulu - super aktywność ( ja miałam dziś poćwiczyć piłka na łóżku leży haha a za okna się wzięłam ot moja aktywność )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okna też są ważne i to też jest ćwiczenie ciała i umysłu ! Dobrze, że jesteś ! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  7. Wspaniale przeżyłaś miesiąc, tyle atrakcji i nawet bieganie, popieram też Twoje pozytywne myśli.:))
    Serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały miałaś pażdziernik!!!! Tylko pozazdrościć.
    Ja niestety na kwarantannie już 3-ci tydzień...
    Bądż zdrowa, uśmiechnięta i szczęśliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj ! Jaka długa ta kwarantanna ?! Trzymaj się i wracaj do zdrowia !!! Pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Bardzo kolorowo jest dzisiaj u Ciebie .Życzę jeszcze większej energii i siły w realizacji planów .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ miałaś cudowny październik! Bije od Ciebie pozytywna moc. Oby tak było i w (ponoć) smutnym listopadzie.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Trzymam też kciuki za Twoje bieganie ! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia :D Ja nie biegam, ale cel według mnie bardzo ważny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Rzeczywiście cel był szczytny, a jednocześnie akcja zachęciła dużo nowych ludzi do uprawiania sportu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Piękny jest Twój październik.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))