poniedziałek, 1 stycznia 2024

Skok w Nowy Rok !

 Zaczął się rok 2024. Jeszcze wczoraj byłam inna. Teraz jestem o rok starsza - tak mówią. W ostatni dzień roku byłam smutna i przygnębiona, uwięziona we własnym domu z tatą - staruszkiem, któremu przytrafił się Covid. Nikt do nas nie przyszedł - to oczywiste w związku z zaistniałą sytuacją.

Pierwszego stycznia obudziłam się jak nowonarodzona ! Wyrzuciłam smutki daleko. Postanowiłam cieszyć się życiem i nie załamywać. Chcę żyć tak jak chcę tego ja ! Mam na to plan !

Po pierwsze: codziennie rano UŚMIECH - do siebie, do ludzi, do świata...

Po drugie: codziennie zrobię coś, co da mi radość i satysfakcję.

Po trzecie: nie będę słuchać marudzenia innych, bo to mnie zabija.

Po czwarte: ustalę sobie rytm dnia i tygodnia, by nie ominęły mnie rzeczy ważne, na które przeważnie brakuje mi czasu.

Po piąte: popracuję nad dystansem do świata i ludzi. 

Co sądzicie ? To chyba ma sens ?



Buziaki posyłam do Was i dziękuję, że jesteście !!!


58 komentarzy:

  1. Ma to sens. Ładna kobieta z Ciebie, masz uroczy uśmiech. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ten komplement. Pozdrawiam i ściskam :)))

      Usuń
  2. I wish you health and happy new year...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Mamy podobne plany do Ciebie :) Aby ten 2024 był dla Ciebie lepszy niż 2023 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! dzięki serdeczne kochana !!! Najlepszego Roku Wam życzę !!!

      Usuń
  4. Tak trzymać ! Nie podawaj się bo uśmiech czyni cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny plan , życzę aby się powiodło, dobrego roku i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Urszulko :) Wspaniałego Roku Ci życzę !!!

      Usuń
  6. Ulu, piękny plan, trzymam mocno kciuki, żeby udało Ci się go zrealizować :))
    Tacie dużo zdrowia, niech choróbsko czmycha jak najszybciej, a wraca zdrowie i siły <3
    Zdradzisz ile tata ma lat?
    Kochana, wszelkiego dobra w Nowym Roku, ściskam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia ! Tata ma 86 lat i "charakterek". Łatwo nie jest. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  7. Plan idealny, u nas tez choroby po kolei, żeby za dobrze nie było!
    Zdrówka dla was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Trzymajcie się i nie dajcie się !!!

      Usuń
  8. Uleńko wszystkiego dobrego w nowym roku, dużo zdrowia i realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Tobie też życzę wspaniałego Roku 2024 !!!

      Usuń
  9. Przyłączam się do Twojej piątki Ula:) Szczęścia w Nowym Roku!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ! Samego dobra w Nowym Roku Ci życzę !

      Usuń
  10. Życzę Ci, by nowy 2024 rok był dla Ciebie łaskawy i przyniósł tylko same dobre chwile. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Tobie również życzę jak najwięcej dobrych momentów w Nowym Roku 2024 !

      Usuń
  11. Ula, plan wspaniały! Udowadniasz, jak wiele zależy od nas samych, od naszego nastawienia do ludzi i świata! Trzymam kciuki za powodzenie, za Ciebie!!!
    Niech nadchodzący rok obdarzy Cię szczęściem, zdrowiem, pomyślnością.
    Tego Ci życzę - z całego serca!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko ! Dzięki kochana ! Trzeba mieć plan na siebie, bo inaczej się nie uda ! Życzę Tobie dobrego Roku 2024 i realizacji planów ! Buziaki :)))

      Usuń
  12. O jak miło Cię zobaczyć:):) Piękny plan:) Niech się realizuje:)Niech trudny czas odejdzie sobie:) Zdrowia dla taty, Ciebie i całej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :))) Tobie też życzę zdrowia i wspaniałego Roku !!!

      Usuń
  13. Ulu jak najbardziej ma sens! Warto pracować nad nastawieniem,ja próbuję co dzień nie tylko w Nowym Roku ale z różnym skutkiem 🥴
    W nowym roku życzę zdrowia i radości 🥳🌟🩷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie !!! Jeśli Ty próbujesz - to wiem, że to jest możliwe i uda się, chociażby w części, ale zawsze ! Ściskam i pozdrawiam :)))

      Usuń
  14. Oczywiście, że to ma sens! I biorę sobie Twoje rady do serca. Miło też zobaczyć Twoją sympatyczną buzię. Życzę pomyślnego i bogatego w dobre wydarzenia Nowego Roku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo miło widzieć Cię na moim blogu ! Bardzo się cieszę, że na siebie trafiłyśmy ! to nie może być przypadek. Życzę Tobie cudownego Nowego Roku 2024 i samych radosnych chwil !!!

      Usuń
  15. Uśmiechaj się Ula, optymistyczne podejście :) Wszelkigo dobra w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :))) Zawsze bardzo cieszy mnie Twoja wizyta ! Ściskam i pozdrawiam :))

      Usuń
  16. Super Cię widzieć Ulu istny szał - świetne punkciki tylko ja zawsze mam ale, co się pod nimi kryje czysta ciekawość albo wścibstwo haha 4i 5 lubię rozwinięte myśli :) wspaniałego tego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Beatko, czasem lubię tylko zaznaczyć temat i nie rozwijać zbytnio. Każdy niech sobie dopowie to, co chce. Ściskam i pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Jasne Ulu bo świat bloga to nasze myśli i przemyślenia i czasami nie do końca chcemy się tym dzielić i to jest zrozumiałe - to nasz kawałek przestrzeni :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Dziękuję Ci za okazane zrozumienie :)

      Usuń
  17. Uleńko!
    Wspaniały plan. Ja też trzymam kciuki za powodzenie i za Ciebie.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Łucjo ! Życzę Tobie pięknych, udanych podróży i miłych wrażeń, dobrych myśli. Wspaniałego Roku 2024 !!!

      Usuń
  18. Plan superowy. Lżej się potem żyje. Wyjście ze szkodliwych schematów to jak narodzenie się od nowa.Serdeczności przesyłam i fajnie że podzieliłaś się na forum sposobem jak poprawić sobie jakość życia/ samopoczucie długodystansowo. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  19. To ma absolutnie najlepszy sens! Dorzuciłabym jeszcze wdzięczność za to co jest. Kiedyś pisałaś na blogu podsumowania, podobnie jak ja, pisząc co było najlepszego. W moim przypadku każdy taki tekst był szokiem, ile dobrego się wydarzyło w poprzednim miesiącu, a jak szybko o tym zapomniałam. A to właśnie to, co trzeba najbardziej pielęgnować! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Zdrowia!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To prawda ! Wdzięczność trzeba pielęgnować - jeśli tylko starczy sił, by się podnieść... dziękuję Ci, Agnieszko ! Może do tego wrócę :) Pięknego Roku Ci życzę !!!

      Usuń
  20. Gdybym robiła jakieś plany, na pewno skorzystałabym z Twojego, bardzo jest pozytywny!
    Tobie i Twoim bliskim życzę wszystkiego najlepszego, , oby każdy dzień przynosił miłe chwile, zadowolenie i spokój.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Celu :))) Spokój to jest to, czego najbardziej potrzebuję. Tobie na Nowy Rok życzę zdrowia i realizacji planów ! Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Tobie też życzę pięknego, owocnego Roku !!!

      Usuń
  22. I tak trzymać! :)
    Najważniejsze mieć dobry plan, zdrowie i uśmiech na twarzy. :)
    Życzę Tobie dobrego roku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję ! Życzę pomyślności w Nowym Roku, dużo radości i mało kłopotów !

      Usuń
  23. Nie zrobiłam żadnych postanowień, a sylwestra przespałam. Z doświadczenia wiem, że guzik dają te wszystkie postanowienia, prędzej czy później diabli je gdzieś wynoszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Zawsze mnie zaskakujesz i sprawiasz, że się uśmiecham :))

      Usuń
  24. W Nowy Rok nie jesteś starsza o rok. Jesteś starsza o jeden dzień niż w sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe i możliwe do wykonania postanowienia noworoczne. Będę trzymała kciuki, aby się spełniły i tego też Ci życzę z całego serca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko ! Życzę Tobie, by to, o czym marzysz się spełniło ! Szczęśliwego Nowego Roku !!!

      Usuń
  26. Witaj Ulu po raz pierwszy w Nowym Roku
    Frau Be ma rację....
    Pozdrawiam i życzę dobrego roku oraz nieustannej obecności Anioła Stróża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Życzę Tobie pomyślności w Nowym Roku !

      Usuń
  27. Plan jest prosty, więc ma szanse na powodzenie :) Wszystkiego dobrego na cały rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anetko ! Obiecuję jeszcze wracać do tego posta, bo to mnie nakręca pozytywnie ! Buziaki ślę :)))

      Usuń
  28. Droga Urszulo, mam nadzieję, że ten nowy rok będzie dla Ciebie zdecydowanie lepszy, a Twój tata szybko wróci do formy. Przykro mi, że tak zakończyłaś 2023 rok :(

    Bardzo mi się podoba Twój plan działania. Życzę Ci zatem jak najwięcej uśmiechu i powodów do szczęścia, a jak najmniej tych toksycznych wampirów energetycznych, które skutecznie wysysają z nas życiowe soki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Jak ja się cieszę, że do mnie trafiłaś! Chyba nie znałyśmy się wcześniej ? Tym bardziej niezmiernie mi miło :)) Rozgość się i do... następnego poczytania !!!

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))