środa, 27 grudnia 2023

Mój dzień w książkach 2023

 Zabawa "mój dzień w książkach" krąży po blogach już kilka lat. Nie mogłam się powstrzymać, by znów wziąć udział w tej zabawnej składance, złożonej ze zdań uzupełnionych tytułami przeczytanych książek w ciągu roku.




Mój dzień w książkach 

Zaczęłam dzień (z) _____.
W drodze do pracy zobaczyłam _____
i przeszłam obok _____,
żeby uniknąć _____ ,
ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.
W biurze szef powiedział: _____.
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____ .
Potem wróciłam do swojego biurka _____.
Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____
ponieważ mam _____.
Przygotowując się do snu, wzięłam _____
i uczyłam się _____,
zanim powiedziałam dobranoc _____ .

Mój dzień w książkach 2023

Zaczęłam dzień z Tamar. Wszystkie nieszczęścia kobiet. W drodze do pracy zobaczyłam Białą lokomotywę i przeszłam obok Salonu piękności, żeby uniknąć Mnicha, który kochał koty, ale oczywiście zatrzymałam się przy Pustynnych szlakach. W biurze szef powiedział: Uspokój swoje hormony i zlecił mi zbadanie Ciszy kamieni. W czasie obiadu z Ojcem Pio. Mędrcem z Gargano zauważyłam Ostatnie zdjęcie. Potem wróciłam do swojego biurka. Następnie w drodze do domu kupiłam Czas dla duszy, ponieważ mam 10 minut i 38 sekund na tym dziwnym świecie. Przygotowując się do snu wzięłam Darowane życie i uczyłam się Sekretnej mowy kamieni, zanim powiedziałam dobranoc, Uratuj mnie.


30 komentarzy:

  1. Jak fajnie wyszło. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Kocham tę zabawę ! Wychodzą takie fajne, humorystyczne teksty.

      Usuń
  2. Dość pomysłowe, muszę spróbować samej coś takiego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zabawy, więc do dzieła:

    Zaczęłam dzień (z) Powierniczką opowieści
    W drodze do pracy zobaczyłam Poczwarkę
    i przeszłam obok Kukułczego jaja
    żeby uniknąć Światła, którego nie widać ,
    ale oczywiście zatrzymałam się przy Grobie mojej siostry.
    W biurze szef powiedział: Ta książka uratuje ci życie.
    i zlecił mi zbadanie Rewolucyjnego geniuszu roślin.
    W czasie obiadu z Ostatnim Lapończykiem
    zauważyłam Szklany pokój
    pod Motylkiem.
    Potem wróciłam do swojego biurka, Dopóki życie trwa.
    Następnie, w drodze do domu, kupiłam Obrączkę diabła
    ponieważ mam Długą noc.
    Przygotowując się do snu, wzięłam To, co zostaje
    i uczyłam się tego, co Zapisane w wodzie
    zanim powiedziałam dobranoc Maryli z Zielonego Wzgórza. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie wyszło ! Zaciekawił mnie tytuł " Rewolucyjny geniusz roślin". Chętnie przeczytam !

      Usuń
  4. Wow! Ale super zabawa. Ja pierwszy raz o niej słyszę. Niestety za mało przeczytałam w tym roku książek żeby wziąć udział, ale postaram się za rok 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ! Ja zawsze mam przeczytanych za mało książek. Dlatego niektóre zdania pomijam :))

      Usuń
  5. A ja wpadłam z życzeniami Szczęśliwego Nowego Roku!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Miło mi. Życzę Tobie Szczęśliwego Nowego Roku !!!

      Usuń
  6. fajnie wyszło w tamtym roku tak zrobiłam na blogu i w tym roku też tak zrobię

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne.
    Ale to trzeba zapisać tytuły czytanych książek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ja zawsze spisuję przeczytane książki - tak dla siebie.

      Usuń
  8. Zabawa przednia z tytułami książek. Muszę też spróbować!
    Dziękuję za komentarz i obserwowanie mojego bloga. Odwdzięczam się!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cię tutaj widzieć ! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Zaczęłam dzień (z) _Najbogatszym człowiekiem w Babilonie__.
    W drodze do pracy zobaczyłam _Gwiezdny pył____
    i przeszłam obok _Gdzie śpiewają raki__,
    żeby uniknąć __Zwu Kalahari___ ,
    ale oczywiście zatrzymałam się przy _Traktacie o łuskamiu fasoli____.
    W biurze szef powiedział: _21 lekcji na XXI wiek.
    i zlecił mi zbadanie _Anatomii istnienia____.
    W czasie obiadu z Mądrym, bogatym dzieckiem_____
    zauważyłam __Listy z Ziemi___
    pod _Drzewem____ .
    Potem wróciłam do swojego biurka z Gałązką rajskiej jabłoni_____.
    Następnie, w drodze do domu, kupiłam Leniwy umysł_____
    ponieważ mam __Siłę i moc___.
    Przygotowując się do snu, wzięłam __Szpony i kły___
    i uczyłam się jak _Połączyć kropki___,
    zanim powiedziałam dobranoc (to) __Na głowie staję___ .


    Spodobała mi się Twoja zabawa. Pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Jak super Tobie wyszło ! Powstał świetny tekst ! Gratuluję !!! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  10. Wyszło ekstra. I przy okazji można poznać Twoje czytelnicze gusta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna zabawa, też muszę spróbować.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulu ale wspaniale Ci wyszło a jakie ciekawe tytuły Ci powpadały :) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ! Pozdrawiam i życzę dobrego startu w Nowy Rok !

      Usuń
  13. Witaj Ulu po raz ostatni w tym roku
    Tyle lat już piszę, ale nie spotkałam się z tą ciekawą zabawą. Tak, można się trochę dowiedzieć o Twoich książkach, o Tobie....
    Pozdrawiam ciepło, życząc samych dobrych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Tobie również życzę szczęścia w Nowym Roku !!!

      Usuń
  14. Bardzo wdzięczna ta zabawa :-) Ja wróciłam z sanatorium i od początku przyzwyczajam się do rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Po sanatorium to pewnie musisz przejść okres adaptacji do środowiska - ha ha ! Szczęśliwego Nowego Roku !!!

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))