piątek, 19 kwietnia 2013

SAL wiosenny i krzyżyki

W związku z tym , że zapisałam się na SAL Wiosenny u Diany
a rozpoczęcie robótek planowane było na czwartek - rozpoczęłam. Choć może to się wydać dziwne, bo moje rozpoczęcie polegało na zaopatrzeniu się w mulinę i kanwę oraz na rozmyślaniu i planowaniu, jak to będzie.

Mój obrazek będzie w innych kolorach niż są podane we wzorze.
Stało się to za sprawą drukarki, w której trochę  
brakuje tuszu. Gdy wydrukowałam sobie wzór, kolory były   
nie takie, jakich się spodziewałam, ale właśnie takie inne bardzo mi się spodobały.
Spróbuję i zobaczymy , co z tego wyjdzie.



Kiedyś  miałam już okazję wyszywać na kanwie. Było to dwadzieścia lat temu, ale nie były to  krzyżyki tylko haft półkrzyżykowy. Pozostał mi z tamtego czasu jeden obrazek własnoręcznie wyhaftowany, który przez te wszystkie lata leży w szafie, bo źle go przygotowałam do oprawienia...



Jeśli interesuje Was haft krzyżykowy to koniecznie zajrzyjcie do Diany !!! Znajdziecie tam wiele ciekawych informacji na ten temat.

9 komentarzy:

  1. Te półkrzyżyki to haft gobelinowy który ja uwielbiam. Fajnie czytać Twojego dzisiejszego posta bo też się szykuję do małego hafciarskiego powrotu:))) A obrazek jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja trzymam kciuki za to haftowanie i podziwiam... obrazek z "przeszłości jest śliczny, szkoda, że w szafie leży.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow no ten obrazek co wyhaftowałaś cudny i ciekawa jestem tego szczególnie w tych innych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny obrazek:) Może do czegoś go wykorzystasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten obrazek jest cudny! życzę dużo przyjemności i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny widoczek tylko szkoda że sobie leży ;)
    No to do dzieła z kolejnym materiał już jest :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie opraw ten obrazek, jest interesujący.
    Wiosenny Sal średnio mi się podoba, jak dla mnie ma za słodkie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny obrazek. Dobrze, wracasz do haftowania.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))