sobota, 7 października 2017

A w sercu wciąż lato

     Lato się skończyło, a tyle jeszcze chciałam powiedzieć, pokazać...
Nie warto odkładać na później, bo czas pędzi nieubłaganie do przodu.
Pod koniec wakacji zrobiliśmy sobie z mężem małą przejażdżkę rowerową. To cud, że udało mi się Jego wyciągnąć, bo On przeważnie nie ma czasu.
Pojechaliśmy bardzo blisko - 4 km do pobliskiego mosteczku i z powrotem. 
Rodzime krajobrazy zauroczyły mnie po raz kolejny. Przykro byłoby, gdybyście nie mogli tego również zobaczyć.

Pozdrawiam z mojej krainy !!!














35 komentarzy:

  1. To mieliście wspaniałą na pewno wycieczkę, wycieczki rowerowe to chyba najprzyjemniejsze chwile w moim życiu :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowerem można pojechać wszędzie tam, gdzie samochodem już niekoniecznie można się dostać. Można zobaczyć więcej:) Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Znam to uczucie, znam każde drzewo, każdą skibę ziemi, a ciągle się ich pięknem zachwycam. Piękne kadry Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś tam ciągnie nas ku naturze - niczym "wilka do lasu"! Pozdrawiam Basiu :)

      Usuń
  3. Lata szkoda,i wycieczek rowerowych też.Dzieci wyciągnęły mnie też kilka razy na takie wycieczki po okolicy,to sama przyjemność,prawda?Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama przyjemność - byle był czas! A czas już trzeba umieć samemu sobie zorganizować. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam pajęczyny rozpięte w najprzeróżniejszych miejscach. To niesamowicie wdzięczne obiekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie tam piękne widoki :) szkoda, że już nie ma tak ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem będą inne widoki, równie piękne, a może nawet bardziej :)

      Usuń
  6. Aż cały rok, nie, już tylko kilka miesięcy trzeba czekać na lato. Twoje okolice z perspektywy "siodełka" też wyglądają cudnie.
    Serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja chyba lubię wszystkie pory roku, jeśli tylko mam w pobliżu las i kawałek pola. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Dobrze, że wyciągnęłaś męża na wycieczkę, bo to najlepszy odpoczynek, ruch w pracy to inny rodzaj ruchu, potrzebujemy takich wypadów dla zdrowia psychicznego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa !!! Ruch na świeżym powietrzu to najlepszy sposób na relaks :)

      Usuń
  8. Wszędzie są piękne miejsca, trzeba tylko chcieć je zobaczyć. Dzięki Twojej wrażliwości widać uroki Twojego otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Uleńko w tym Twoim świecie. Jak ja to znam, męża ciężko wyciągnąć na spacer lub przejażdżkę. Mój cały ranek po lesie grzyby zbiera a potem już mu ze mną nie bardzo chce się wychodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, to zupełnie tak jak mój !!! Uwielbia rano wyskoczyć do lasu na grzybki, a potem to już ma "swoje" sprawy remontowe.

      Usuń
  10. Takie krajobrazy warto zobaczyć:) Wycieczki rowerowe są świetne, bo w wolnym tempie można podziwiać okoliczną przyrodę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Ulu:) Ja także uwielbiam wycieczki rowerowe i mam swoje ulubione trasy:) Żal, że lato się kończy, ale trzeba się cieszyć z tego, co następuje. Więc cieszę się na tę naszą jesień, która choć kapryśna, jest piękna i pozwala na zatrzymanie i chwilę refleksji:))) Ściskam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień - lubię chyba najbardziej ze wszystkich pór roku. Ziemia jest wtedy jeszcze nagrzana letnim słońcem, liście drzew zmieniają swoje kolory, by za chwilę móc pofrunąć gdzieś daleko... Jest naprawdę uroczo ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. O jak pięknie, i jak ciepło. Świetny pomysł z przypomnieniem wakacji :-) Zwłaszcza,że u nas zimno, buro i wieje... Ja chcę na wycieczkę jechać do.... lata :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego lata jeździłam znacznie mniej, ale zawsze to coś !!! Pozdrawiam Marzenko :))

      Usuń
  13. Polska jesień jest piękna...Gdy nie pada, a słońce przyjemnie grzeje twarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ! Jesień u nas jest naprawdę piękna !!!

      Usuń
  14. urokliwa wycieczka, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam jazdę na rowerze, choć jak Twój Mąż nie zawsze mam czas, staram się jednak wygospodarować, bo to jedna z nielicznych aktywności fizyczne, które naprawdę lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną jest podobnie. Kocham jazdę na rowerze i właściwie zawsze jestem gotowa wsiąść na rower i jechać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. swietne zdjecia,widac ze byla jeszcze pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dawno Ciebie nie widziałam. Tym bardziej miło mi Cię gościć:) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  17. Ja tego lata nie jeździłam rowerem, ale obiecałam sobie, że przyszłe lato będzie typowo wycieczkowe ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulko, ja tez kocham jesień, jest taka pięknie roztargniona, prawda?
    A Twoje krajobrazy tak piękne jak moje:)
    Pozdrowienia słoneczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mamy pięknie !? Fajnie mieszkać w takim miejscu ! Trzeba tylko to piękno umieć dostrzec. Ściskam :))

      Usuń
  19. Lubię takie klimaty. Wycieczki rowerowe w takim miejscu muszą być naprawdę przyjemne. Zrelaksowałabym się tam, jestem pewna. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. W takim miejscu można się świetnie zrelaksować i nabrać wiatru w żagle :) Buziaczki :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))