piątek, 16 listopada 2018

Album na wspomnienia z podróży


Zawsze, gdy piszę kolejny post na bloga, starannie się do tego przygotowuję: robię zdjęcia przy dobrym oświetleniu, obrabiam je, układam zdania, a potem kilka razy przestawiam szyk i kompozycję oraz sprawdzam pisownię. 
Zawsze... noo… prawie zawsze, ale nie dziś. Dziś na szybko pstryknęłam foty i są jakie są. Przepraszam więc za ich jakość.
Nie ma czasu na ociąganie się !

Dziś wielki dzień !
Mam zaszczyt przedstawić Państwu mój pierwszy album -
 bogaty i urozmaicony ( tak mi się przynajmniej wydaje ).
Pierwszy tak duży projekt. Wielki , bo powstawał 
przez wiele godzin, dni, tygodni.
Album wykonałam z papierów Mintay by Karola - z kolekcji Lovely day.
Pastelowe odcienie tej kolekcji już dawno mnie urzekły, więc dużo wcześniej zaopatrzyłam się w te papiery.
Jak większość rzeczy u mnie - musiały swoje odczekać.
Nadszedł dzień, kiedy miałam chęci, wenę i czas …
Tak powstał album na zdjęcia z naszej podróży do Holandii.

















Na moim Fan Page na Fb - klik - można obejrzeć filmik,
na którym prezentuję ten album.


39 komentarzy:

  1. No Uleńko, prawdziwa profeska, jak mówi młodzież...to nie album, to dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny i widać jak starannie został skomponowany i zaplanowany. Praktycznie zapomniałam, że można zdjęcia wklejać do albumów, unie wszystko jest gdzieś w chmurze i ciągle czasu brak, żeby wydrukowac. Tym bardziej Cię podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, bo takie czasy, że pstryka się bardzo dużo zdjęć, ale potem się ich nie wywołuje. Są - gdzieś tam... w chmurze, w komputerze, ale to trochę tak jakby ich nie było. To, co mogę dotknąć i wziąć w ręce - jest !
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Album piękny a zawartość zrobi z niego niepowtarzalny.Chętnie obejrzałabym filmik ale nie wiem jak go poszukać na Fb. Słaba jestem jeżeli chodzi o Fan Page ..itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Grażynko... Podesłałam Tobie link do filmiku, żebyś mogła go sobie obejrzeć. Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Bardzo piękny album stworzyłaś Ulu, bogaty i urozmaicony. Podziwiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, subtelne wzory. z wielką przyjemnością obejrzałam film. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! Dziękuję bardzo Ewo :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Jaki piękny, ma w sobie bardzo dużo uroku! Na pewno będzie wyjątkową pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dojdą do tego zdjęcia, jakieś napisy - i będzie git !!! Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  7. Piękna rzecz Ula, gratuluję. Czeka cie wielka frajda wklejania zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ! Tak ! Niewątpliwie będzie to fajna zabawa. Małą część już wywołałam, pozostała jeszcze setka przynajmniej. Dziękuję Iwonko :))

      Usuń
  8. Kurcze, to jest faktycznie ładne! Tylko... gdzie te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze … nawet nie wiesz jak często mnie rozweselasz, a czasem nawet do łez ?! Zdjęcia dopiero będę wklejać. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ale czym?! Ja, kobieta smutna do bólu... :)

      Usuń
  9. Piękny album stworzyłaś ! Wspaniale dobrane papiery , cudnie zaplanowana przestrzeń i staranne wykończenie . Jestem pewna ,że będziesz często do niego wracać i wspominać zatrzymane w nim chwile .Ja tez pracuję teraz nad albumem -musiałam jednak zmienić temat bo nie pasował do wybranych papierów .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Dziękuję Grażynko :) Tak sobie zaplanowałam, że najlepiej użyć papierów z jednej kolekcji. Tylko, że mi nie wystarczył jeden komplet papierów. Najpierw zakupiłam duży zestaw, a potem jeszcze dokupiłam mały bloczek.
      Twój album to będzie na pewno mistrzostwo. Pozdrawiam i ściskam:))

      Usuń
  10. Cudny pastelowy album.
    Film obejrzałam, polubiłam Twoją stronę na FB,
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Joasiu za te wszystkie ciepłe słowa - tu i tam :)))
      uściski serdeczne :)))

      Usuń
  11. Widać dopracowanie w każdym aspekcie...wspaniały ten album!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Filmik oglądałam, cudo przepiękne Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały album!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś prawdziwą artystką, cudownie profesjonalny album. Miło tu zaglądać.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Mnie również jest ogromnie miło - jak nie wiem co !!! Pozdrawiam :))

      Usuń
  15. Prześliczny album tylko włożyć fotki i usiąść i podziwiać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chyba zwariował, gdyby ktoś mi kazał takie arcydziełko wykonać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ! Oj tam ! Na szczęście mi nikt nie nakazywał, tylko sama tak się zafiksowałam.

      Usuń
  17. Bardzo ciekawy albumik stworzyłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))