czwartek, 14 lutego 2019

Kartka - pudełko, czyli pop up-box

Odkąd zobaczyłam kartkę przypominającą pudełko,
z którego wyskakują różne drobiazgi,
natychmiast zapragnęłam taką zrobić.
Zatem, gdy tylko nadarzyła się okazja,
 spróbowałam swoich sił 
 i szybko urzeczywistniłam swoje marzenie.

Mimo, że jestem przeciwniczką kartek w formie
pudełek, czyli popularnych exploding-boxów,
pop up box - to zupełnie coś innego !
Czyżby ? 
Ależ oczywiście , ponieważ to jednak kartka, 
którą można w każdej chwili złożyć na płasko i schować do koperty.










39 komentarzy:

  1. Ula śliczna radosna karteczka :) całe mnóstwo wspaniałych szczegółów :) buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się!Ale musiałaś włożyć w nią naprawdę sporo pracy. Za to efekt taki, że możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka Ula! Cudne kolorki, fajne misiaki. Lubię taką formę:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest po prostu śliczne, podoba mi się bardzo. Ależ pracy włożyłaś w to pudełeczko :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba widziałam ja u Gabrysi, bardzo mi się spodobała:-) jak pozytywka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to ?! Ty to masz szczęście ! Fajne porównanie do pozytywki. Szkoda tylko, że nie grająca...

      Usuń
  6. Ach Martusia i cała reszta rodzinki - była ZACHWYCONA Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna. W ubiegłym tygodniu uczestniczyłam po raz kolejny w warsztatach i właśnie wykonałyśmy eksploding-box. Podoba mi się, ale zdecydowanie wolę kartki. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie przepadam za exploding-boxami. Zajmują zbyt dużo miejsca. Jestem osobą praktyczną, więc robienie pudełka, które będzie później kłopotliwe w przechowywaniu nie leży w mojej naturze. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Fajnie wyszło Ci to pudełeczko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super taka kartką przechowuje się latami w domowym archiwum. Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała i bardzo pomysłowa karteczka !Cudna ,odpowiednia i wesoła dekoracja .
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy już nadmieniłem, że ja bym zwariował?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka -pudełeczko! Wygląda zachwycająco! Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna! Chyba podpatrzę ten pomysł na 3 urodziny siostrzeńca - zdecydowanie idealna alternatywa dla ebox :)
    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko jest fajne, b nie zajmuje dużo miejsca i można je złożyć, nie psując dekoracji. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Ale to kartkowe pudełeczko jest rewelacyjne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę, że można być tak utalentowaną :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuchaj, przycisk 'Subbskrybuj' nie działa, a chciałam otrzymywać na maila powiadomienia o nowych wpisach. W blogspocie można to zrobić wpisując maila osoby w bloggerze w ustawieniach. To ja mam taką prośbę.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))