sobota, 23 lutego 2019

Z miłości do kwiatów

 Jak ja dawno serwetek nie robiłam...
i wreszcie nadszedł ten czas !  
Po odnowieniu etażerki, która miała
służyć jako szafka nocna stwierdziłam, że świetnie 
 nada się ona do saloniku  jako stoliczek na kwiatka.
Skoro jest stoliczek to musi być i serwetka.
I tak niemalże w jednej chwili narodziła się potrzeba i pomysł !






Tak samo jak nie wyobrażam sobie domu bez książek,
nie wyobrażam sobie domu bez kwiatów.
W naszym domu jest raczej mało naturalnego światła 
i niewiele miejsca dla kwiatów, 
ale spoglądając na belkę pomiędzy kuchnią a salonem
wpadłam na pomysł wiszących kwietników.
To nic nadzwyczajnego, bo już dawno ktoś takie wymyślił,
ale zapragnęłam sprawić sobie makramowy zwis 
i szybko przystąpiłam do dzieła.
Chciałam stworzyć wiszącą szklarnię w słoiku...
chwyciłam za sznurki i zaczęłam wyplatać.
Wprawdzie nie jest to szklarnia z sukulentami,
 a jedynie tymczasowe miejsce dla dawalii.
Na ten kwietnik zużyłam 68 metrów bawełnianego sznurka
i kilka drewnianych koralików.









Kwiaty zyskały nowe miejsce i urozmaiciły naszą przestrzeń.


34 komentarze:

  1. Potrzeba Matką wynalazków jest !! Serwetka dodaje uroku każdemu zakątkowi domu :) Bez kwiatów ? Jak to żyć bez zieleni w domu ? Mąż zawsze twierdził ,że u nas w domu to jest dżungla , bo nic z okien nie widać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Ja lubię taką dżunglę. Na pewno samopoczucie jest lepsze wśród zieleni. Ściskam :))

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie Ulko, wspaniała etażerka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo pisać chciałaś szklarnię i masz. Super to wygląda i poprawia humor. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na wiszący kwietnik. Bardzo mi się podoba w docelowym miejscu:)
    Serwetka świetna, a stolik rewelacja:)
    Pozdrawiam Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, czy jest coś czego nie potrafisz? Muszę zakupić nowe kwiatki w donicach, na wiosnę lubię nowe roślinki, chociaż na parapetach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry.. tak mam :) Mam wiele pasji i wrażenie, że wciąż mam zbyt mało czasu. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  6. Ula Ty kobieta wielu talentów jestes :) świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :)) Ja mam tę świadomość, tylko czasu mało.

      Usuń
  7. Śliczny kwietnik, kwiaty kocham, ale w nowym domu mam ich niewiele. Widze, że ciężko Ci żyć bez robótek.
    Pozdrawiam ciepło.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie lubię takie robótki ręczne :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Cuda. Uleńko - naprawdę same cuda 😍 tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty zdolna jesteś! Same śliczności, uwielbiam kwiaty w domu, szczególnie te zielone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię rośliny zielone w domu. Dzięki kochana :))

      Usuń
  10. Ale świetny pomysł! Niestety nie miałby kto podlewać tak wysoko, więc czekam na wiosenne kwiaty na balkonie, hehe Uściski wiosenne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne piękne elementy wystroju domku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka śliczna i bardzo lekka, ale makramowy zwis mnie zauroczył - fantastycznie wygląda i fantastycznie się prezentuje z kwiatkowym wkładem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Luno :)) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ulu piękny stoliczek dostał uroczą serwetkę, no i fajny pomysł by sobie powiesić kwiatka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarówno serwetka jak i kwietnik bardzo mi się podobają:)
    Moje klimaty:)
    Podglądam również Twoje mieszkanie - ślicznie go urządziłaś.
    Ja też gustuję w jasnych kolorach - ostatnio przemalowałam meble na biało.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! Jak się cieszę, że przemalowałaś meble i to w dodatku na biało ! Będziemy się wspierać w tych poczynaniach. Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Zdolne rączki wszystko potrafią wyczarować :) Serwetka wyszła ślicznie a wiszący kwietnik pięknie się wkomponował i wygląda wspaniale - najważniejszy jest dobry pomysł. Przesyłam serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. A u nas, ani kwiatków, ani serwetek:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe !? Chyba muszą istnieć jakieś istotne powody tego stanu.

      Usuń
  17. 68 metrów, no, no!!! Ale pomysł naprawdę świetny a sznurkowy kwietnik pasuje jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama się nie spodziewałam, że tyle sznurka pochłonie ten projekt.

      Usuń
  18. Śliczna serwetka i naprawdę genialny pomysł na kwietnik :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))