sobota, 25 stycznia 2020

Zielona szafka

Na początku był sobie taras, na którym wciąż przybywało różnych 
drobiazgów: a to przybory do grilla, a to miski dla psów i kotów, 
a to buty do ogrodu, itp.
 Miejsce to stało się składowiskiem różnych rzeczy, o które wciąż potykaliśmy się.
Pewnego dnia do tarasu dołączyła szafka, by pomieścić i uporządkować 
te wszystkie różności. Stanęła sobie w kąciku - smutna, brązowa, matowa 
i nikt nawet na nią nie spojrzał i nie zagadał, aż w końcu 
doczekała się nowego "ubranka". 
Teraz to co innego ! Od razu widać kto tu jest gospodarzem tego tarasu !




Marzyła mi się szafka zielona, lecz długo nie miałam czasu.
Pod koniec lata znalazłam czas i chęci...
i tak jak zawsze: najpierw było ścieranie, potem malowanie, decoupage i woskowanie.






41 komentarzy:

  1. Wyszło super, a te kwiaty to wisienka na torcie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:)Teraz to z nią na salony,a nie na taras:)Zdradzisz co to za farba i nazwę koloru? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Farba - zdaje się, że kredowa Colorit, ale nie pamiętam nazwy odcienia.

      Usuń
  3. Piekna metamorfoza a dodatkowo cieszy że to własna praca :) wspaniałe rekodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana, to Ty prawdziwą artystką jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam ! To tylko takie tam...mazanie pędzlem po szafce - na własny użytek :))

      Usuń
  5. WOW cudo !!! Też zbieram się by pomalować pewien mebel ale jakoś nie bardzo mam odwagę może latem...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie - meble zawsze muszą swoje odczekać w kolejce :)

      Usuń
  6. Witaj Ula. Zachwycam się wyglądem Twojej szafki. Podoba mi się jej kolor, wykończenie całości i te śliczne malowane kwiaty. Pięknie wyszła!
    Muszę Ci się przyznać, że ja zmieniłam (odmalowałam) meble kuchenne. Jeszcze nie pokazałam na blogu.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu ! Domyślam się, że Twoje mebelki wyszły uroczo. Bardzo jestem ciekawa ich obecnego wyglądu. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  7. Niesamowita odmiana ! Wspaniale udało Ci się wydobyć wyjątkowy urok tej komody .
    Kolory przepięknie się przenikają z zieleni lekki granat , w zestawieniu z zielenią ogrodu to będzie magiczne miejsce do odpoczynku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Bardzo dziękuje Ci, Grażynko za tyle miłych słów ! Ja nie jestem bardzo dokładna przy takich meblowych metamorfozach, ale lubię działać pędzlem. Pewnie musiałabym się jeszcze dużo nauczyć. Pozdrawiam i ściskam :))

      Usuń
  8. Wspaniały pomysł. Jak się ma talent, to wszystko można uratować i nadać mu drugie życie. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiam osoby, które tworzą takie metamorfozy. Gratuluje Ula. Dobra robota! stworzyłaś piękny mebel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech ! Tak naprawdę to była potrzeba chwili. Gdy przerabiam meble na własny użytek, nie boję się, że coś mi się nie uda, że coś zepsuję... Ta praca to dla mnie przyjemność, a meble mają mi dawać poczucie ciepła, radości i przytulności. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawa metamorfoza Uleńka!! :) Wyszło niebanalnie!
    Kolor świetny!
    Ty wiesz ile u mnie takich rzeczy czeka na swój czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Kocham takie starocie i wyobrażam sobie, że też ich sporo nazbierałaś, bo zdaje się - cierpimy na tę samą "przypadłość"?
      Ściskam !!!

      Usuń
  11. Szafka jak "malowana", piękna ozdoba tarasu. Uwielbiam takie zmiany.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ula, padłam - wspaniała robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiem, że sporo w tej metamorfozie niedociągnięć i gdyby człowiek przyjrzał się z bliska to na pewno by je dostrzegł. Mnie one nie przeszkadzają. Pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Przepiękna. Nabrałam ochotę na podobną robotę. Poczekam jednak do wiosny, żeby na balkonie to robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Trzymam kciuki, żeby się Tobie udało :))

      Usuń
  14. Super wyszła ta szafka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba mieć talent by tak ozdobić szafkę! Marzy mi się taka kuchnia gdzie fronty bedą malowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Życzę Tobie spełnienia tego marzenia !!!

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))