niedziela, 5 grudnia 2021

Niezapomniane chwile listopada

 Listopad upłynął mi szybko i właściwie nic spektakularnego się nie wydarzyło. Miałam dużo nauki i dużo śpiewania, bo niedługo mój chór rozpocznie świąteczne koncertowanie. Gdzieś tam pomiędzy tymi zajęciami znalazł się czas na spacery i wypieki domowe. W naszej kuchni królowały gruszki !







Przepis na pyszne gruszki na cieście francuskim - to doskonały pomysł na podwieczorek. Przepis zaczerpnęłam z programu telewizyjnego "Ewa gotuje". Robi się je szybko i bez dużego nakładu pracy. 
Wystarczy: 1 opakowanie ciasta francuskiego, 1 jajo, 6 gruszek i pół tabliczki czekolady.
Z takiej porcji wychodzi 12 ciastek.
Polecam na jesienne wieczory ! Palce lizać !








30 komentarzy:

  1. Piękne jesienne widoki. Masz rację ciasto z gruszkami jest pyszne i szybkie w wykonaniu. Robiłam dwa razy. Będę kolejne.
    Udanego i pięknego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo ! To ciasto z gruszkami jest idealne dla mnie, bo wypieki zdecydowanie nie są moim hobby, a to udaje się zawsze i nie wymaga dużych umiejętności. W dodatku jest mega pyszne !!! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
    2. U mnie od wielu dni szaro i deszczowo więc kolejny raz przyszłam do Ciebie nacieszyć oczy pięknymi widokami.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Ojej ! Jak mi milo :) Dziękuję Łucjo !

      Usuń
  2. Przepis pożyczam, właśnie szukałam czegoś podobnego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco ten przepis !!! Zawsze się udaje i jest przepyszota !

      Usuń
  3. Witaj Ulo.
    Ten przepis to chyba właśnie dla mnie. Na pewno wypróbuję:))
    Pozdrawiam serdecznie:))
    PS. Życzę pięknych przeżyć podczas chóralnego kolędowania. Uwielbiam śpiew na głosy:)) Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ! Bardzo mi miło !!! Cieszę się, że też lubisz takie chóralne śpiewanie. Przepis z gruszkami gorąco polecam !!! Pozdrawiam Tereniu :))

      Usuń
  4. Ulu, robiłam takie z jabłkami i cynamonem, teraz spróbuję z gruszkami, dziękuję za przepis.
    Zdjęcia są przebajeczne, zwłaszcza z tymi przebłyskami świetlnymi. Super!
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Gruszki na cieście francuskim szczerze polecam ! To pyszna, słodka przekąska ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Ślinka mi na te gruszeczki poleciała...
    Chyba skorzystam z przepisu.
    Ja się cieszę, że już grudzień, bo jakoś wolę go od listopada.
    Dobrego, Ulu i powodzenia w chórze. Też się naśpiewałam w liceum i na studiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :)) Powiem Ci, że śpiewanie w chórze dodaje mi skrzydeł. Buziaki posyłam :))

      Usuń
  6. Gruszki w cieście fr. muszą być przepyszne i chyba nie wyjdą mi z głowy. :)
    Życzę udanego grudnia i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam te gruszki w cieście francuskim !!!

      Usuń
  7. Ciasteczka gruszkowe wyglądają bardzo apetycznie. Muszę spróbować.
    Miłego śpiewania w chórze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polecam ten przysmak ! Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  8. Gruszki wyglądają bardzo apetycznie :) a zdjęcia listopadowe bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię na moim blogu !!! Dziękuję za miłe słowa i polecam jesienne wypieki :) Pozdrawiam i mam nadzieję, że "do następnego napisania"!

      Usuń
  9. Fajne gruszkowe ciastka, aż ślinka cieknie na ich widok:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Te ciastka to raj dla podniebienia ! Polecam !!!

      Usuń
  10. Cudne zdjęcia Twojej jesieni. Gruszki wyglądają. Właśnie zalega mi w lodówce ciasto francuskie. Chyba spróbuję. Dziękuję Ci za pomysł. Życzę Ci samej radości ze śpiewania w chórze. Bardzo lubię słuchać. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto nie może zalegać w lodówce... ha ha !!! Trzeba je koniecznie wykorzystać !!! Polecam przepis z gruszkami !

      Usuń
  11. Takie ciasto z gruszkami zjadłabym z miłą chęcią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam ten przepis ! Jest bardzo łatwy do wykonania. Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Przepiękne widoki a ciasteczka palce lizać - potwierdzam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie listopad również przebiegł szybko w ustalonym kieracie. Nim się obejrzałam, a tu połowa grudnia...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie miesiące, że przeminą niezauważone. Pozdrawiam Cię ciepło Agnieszko :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))