wtorek, 30 listopada 2021

Kalendarz adwentowy - inny niż wszystkie

  Wielu z nas lubi kalendarze adwentowe.  Niektórzy  -  już  się  w  nie  zaopatrzyli ,  a inni zamierzają zrobić własne. To taka fajna zabawa w codzienne odkrywanie jednego okienka z niespodzianką, a niespodzianki mogą być różne.

Duże i mniejsze firmy prześcigają się w pomysłach na kalendarz. Spotkać można kalendarze z czekoladkami, kosmetykami, zdjęciami, ze złotymi myślami, herbatami, biżuterią, zabawkami. Każdy chce wykorzystać okres przedświąteczny, by jak najlepiej zareklamować i sprzedać swój produkt.

W moim dzieciństwie kalendarze adwentowe nie były tak bardzo popularne. W zasadzie to w ogóle były wtedy mało znane. Jak ktoś miał rodzinę za granicą to mógł mieć taki kalendarz. Były też sklepy Pewex, w których można było kupić słodkie kalendarze za dewizy, bo w zwykłych sklepach tego nie było i... w ogóle było niewiele.

W tym roku i ja pomyślałam o kalendarzu, lecz zamiast robić scrapowy kalendarz zrobiłam adwentowy kalendarz blogowy.

To kalendarz, który może mieć każdy z Was !

Na blogu Ayuny znajdziecie sposób jak stworzyć własny kalendarz ! Do dzieła blogerzy !!! Jest jeszcze czas, by dołączyć, byle nie było zbyt późno :)

Lista, którą widzicie po prawej stronie mojego bloga - jeszcze nie zapełniona - to jest właśnie kalendarz adwentowy. Każdego dnia będę dodawać nazwę jednego bloga, którego lubię odwiedzać, który mnie zaciekawia i inspiruje.


Advent Blog Calendar 2021




16 komentarzy:

  1. Taka listę mam w zakładkach od zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... ale to jest specjalny Kalendarz Adwentowy !

      Usuń
  2. Thanks for your sharing:) have a lovely December...

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak to jest specjalny kalendarz adwentowy :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając siebie i życie, chciałabym mieć kalendarz z mądrymi cytatami.

    Powiem Ci, że niezbyt tęsknię za naszymi szarymi czasami. Chociaż uważam, że potrafiłyśmy wtedy zrobić coś z niczego.
    W ogóle staram się być tu i teraz.

    Lubię za to dobre pomysły. Pomysł na kalendarz jest osobliwy. :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joanko ! Czasy mojego dzieciństwa i młodości to były czasy kreatywności ! Może nie każdy był specjalnie uzdolniony, ale w dobie, gdy wielu rzeczy brakowało byliśmy niejako zmuszeni, by robić coś z niczego. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  5. Cześć, dzień dobry! Super, że jakoś natknęła się Pani na mojego bloga- bardzo mi miło. Dziękuję też za równie miłe słowa. W takim razie obie bierzemy udział w adwentowym kalendarzu- fajno! Wszystkiego dobrego życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej ! Bardzo się cieszę, bo w ten sposób poznaję nowe blogi i interesujących ludzi. Akcja z kalendarzem bardzo mi się podoba. Ściskam i pozdrawiam :))

      Usuń
  6. U mnie też jest i to na obu blogach :D. Muszę go jeszcze dzisiaj uzupełnić. Świetna rzecz i tyle blogowych możliwości do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę ! Fajnie, że też bierzesz udział w Advent Blog Calendar. Wiele korzyści z tego: poznawanie nowych ludzi i blogów, a do tego mobilizuje mnie to, by częściej zaglądać na bloga. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  7. Widziałam ta zabawę nawet miałam ochotę sie przyłączyć ale teraz brak czasu, miłej zabawy zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zabawy dołączyłam nieśmiało, bo nie wiedziałam czy dam radę dodawać codziennie nowe blogi. Czasu również mam niewiele, ale jest to dla mnie mobilizujące. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł z tym ,,blogowym kalendarzem,, ... podoba mi się ale choćbym chciała dołączyć nie mogę wziąć udziału bo tu trzeba być systematycznym :(
    Miłego reszty weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Rzeczywiście zabawa uczy systematyczności i mobilizuje mnie do aktywności blogowej. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Ula, bardzo dziękuję, że umieściłaś mój blog w kalendarzu. To dla mnie wyróżnienie. Jestem dumna i bardzo się cieszę, że lubisz do mnie zaglądać. ten kalendarz to świetny pomysł, na rozszerzenie i lepsze poznanie blogowego świata. Parzę herbatkę, rozsiadam się i wędruję po blogach z kalendarza. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))