poniedziałek, 9 maja 2022

Niech się dalej toczy - podsumowanie zabawy "podaj dalej"

 Gdy rok temu - TU- ogłosiłam na blogu zabawę w "podaj dalej" nie myślałam, że tak dużo czasu upłynie zanim zdołam przygotować i nadać przesyłkę dla wybranej osoby.

Jeśli chodzi o chętnych do zabawy - z tym też nie było łatwo. Widocznie tacy jesteśmy wszyscy... zabiegani. Zgłosiły się dwie osoby: Cela z bloga Bibeloteka i Agnieszka z bloga, który już nie istnieje.

Z Agnieszką nie udało mi się nawiązać kontaktu, więc pozostało mi  przygotowanie niespodzianki dla Celi, a że wymyśliłam, że zrobię mini album to trochę to trwało. W rezultacie uwinęłam się tuż przed Wielkanocą.

Mini album "Magiczne chwile", który powędrował do Celinki ma wymiary 10x12 cm, ma sześć kart, czyli 12 stron + okładka. Wykonałam go od podstaw, tworząc najpierw bazę i kolejno wszystkie strony.

Jest w nim dużo kieszonek i schowków oraz harmonijka, która pomieści 10 zdjęć.



















Oprócz albumu w paczuszce znalazły się: serducho decou i zakładka oraz kilka drobiazgów - coś dla duszy i dla ciała. 

To takie fajne uczucie, gdy znasz kogoś z blogosfery i możesz dzielić się z nim swoimi wytworami... i czekasz na wieści, że paczka doszła, a potem cieszysz się, cieszysz ogromnie. Zajrzyjcie koniecznie na bloga Celi - TU. - romantycznej duszy i ogrodniczki.








"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli."

 / Robert Shwaicer /


28 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna akcja i wspaniały upominek!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Fajne są takie zabawy. Oczywiście warunkiem jest konsekwencja i dyspozycyjność. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  2. Miła akcja Uluś , zawsze serce się raduje gdy można z kimś się nim dzielić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Gabrysiu !!! Jest radość dla każdej ze stron ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Śliczny prezent przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny upominek. Widziałam i podziwiałam u Cecylii.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napracowałaś się Ula :) ta zabawa niestety umarła już dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty mówisz ? Ja myślę, że jeszcze trwa, tylko już coraz trudniej o chętnych. Dziękuję Ci, Aga :))

      Usuń
  6. Jestem w całkowitym szoku. To człowiek jest w stanie zrobić własnoręcznie COŚ TAKIEGO?! Aż się nie chce wierzyć. Masz WIELKI talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... dziękuję bardzo ! Przecież Ty też tworzysz i to też jest moc !!! Pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Tak czas szybciutko ucieka nie wiadomo gdzie i kiedy a może po co ;) Wspaniały prezent Ulu stworzyłaś album uroczo się prezentuje oj szkoda że coraz mniej zabaw coraz mniej się już obdarowujemy :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - czas szybko pędzi i ucieka. Szkoda. Czasem wydaje mi się, że izolacja podczas pandemii niczego ludzi nie nauczyła. Znów nie mamy czasu dla bliskich i znów się oddalamy. Nie wszyscy - oczywiście. Pozdrawiam Beatko :)))

      Usuń
  8. Przepiękny prezent! Widać w nim całe Twoje serducho jak na dłoni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)) Moc uścisków posyłam do Ciebie :)))

      Usuń
  9. Piękne. Obdarowana osoba jest pewnie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Album jest fantastyczny:) Same cudeńka stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycający upominek przygotowałaś! Szkoda że ta zabawą zamiera, bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Szkoda, że coraz mniej osób chce się w to bawić. zabawa to zabawa, a ta nie jest bardzo absorbująca, a radości wiele ! Pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  12. Piszę trzeci komentarz, może ty razem się opublikuje?
    Jeszcze raz dziękuję za piękne prezenty i jestem Ci bardzo wdzięczna. Miałam obawy, czy ktoś się zgłosi do mojej zabawy, na szczęście mam dwie osoby.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Celu ! Cieszę się, że paczuszka doszła i spełniła swoje zadanie ! Gratuluję Tobie, że zgłosiły się dwie osoby do Twojej zabawy. Buziaki posyłam :)))

      Usuń
  13. Album z harmonijką jest fantastyczny Ulu. Jaki Ty masz talent !!! :-)))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))