środa, 6 marca 2024

Cenne chwile - luty 2024

 Bardzo dziękuję za słowa wsparcia pod ostatnim postem. Każde słowo jest dla mnie niezwykle cenne. Wiem, że mogę na Was liczyć, gdy dopadną mnie chwile zwątpienia...

Postanowiłam wrócić do dobrego zwyczaju, jakim jest pozytywne podsumowanie miesiąca.

Cenne chwile lutego zorganizowałam sobie sama. Były to:

1. Koncert zespołu  DOM o ZIELONYCH PROGACH w Szczecinie. Do posłuchania - tu :)



2. Koncert duetu Ania i Tomek Trust w Koszalinie.


3. Wieczór świec. Za namową Klaudii kupiłam zestaw do robienia świec sojowych i razem z córką zrobiłyśmy sobie kreatywny, pachnący wieczór.





4. Książka i jej autorka Anna H.Niemczynow, która mnie zafascynowała i prowadzi mnie przez trudne chwile.

"Życie zależy nie tyle od tego, co od niego otrzymasz,
lecz od postawy, jaką co do niego przyjmiesz.
Ucz się ciszy od gadatliwych.
Tolerancji od nietolerancyjnych.
Dobroci od szyderców i nieuprzejmych.
I nade wszystko nie zapomnij o wdzięczności."
  / cytat z tejże książki /


5. Zaczęłam prowadzić dziennik wdzięczności.

Dziękuję, że jesteście !!!


39 komentarzy:

  1. Taki zestaw do robienia świec to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Muszę przyznać, że jest to fajna i przyjemna zabawa oraz satysfakcja, że samemu zrobiło się świeczkę. Jest to dobry sposób na spędzenie wieczoru z kimś - z córką, mamą , przyjaciółką.
      A wiesz, że Annę Niemczynow po raz pierwszy spotkałam na Twoim blogu ? Prowadziłaś z Nią wywiad, a ja od razu polubiłam tę kobietę. Dziękuję :)))
      Pozdrawiam Wiolu :))

      Usuń
  2. Lubię takie posty, człowiek sobie patrzy i myśli, że przeca sporo radochy też w tym życiu ma. Cieszę się, że sama sobie stwarzasz miłe chwile, a widz, że to prawdziwa sztuka. Tylko wejdę na Twój blog i zaraz czuję się tu z Tobą dobrze, zawsze mam poczucie, że odwiedzam bliską mi osobę. :) Jak wyszły świeczki? Miło zobaczyć napis na nich, że wasze pierwsze i datę...bardzo miłe uczucie. Książka mnie zainteresowała, zobaczę czy mają w bibliotece. Taki dziennik to piękna sprawa, ja dziękuję na głos rano, jak wstanę i wieczorem. Pozdrawiam Cię moja kochana bratnia duszo. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieś ! Twoje słowa to zawsze miód na moje serce ! Potrzebuję ich bardzo i dziękuję ogromnie :) Doceniam bardzo, bardzo, bardzo ! Staram się - jak widzisz - rozjaśniać te trudy życia, a ostatnio nie jest mi łatwo. Wiem, że samo nic się nie zrobi i poczyniłam już pewne kroki, by mogło być lepiej. Wierzę, że będzie dobrze.
      Jeśli chodzi o świeczki - to super sprawa ! Polecam Ci tę manufakturę - https://manufakturalwynagzymsie.com/ . Zestaw do robienia świec zawiera wszystko, co potrzeba do zrobienia trzech świeczek. Ściskam Agnieś, moja bratnia duszo :))))

      Usuń
  3. Gromadzenie pięknych chwil i prostych przyjemności opłaca się, można je wykorzystać w gorszym czasie:-)
    Zawsze powtarzam mężowi, że nie tyle różne wydarzenia czy osoby maja wpływ na jego nastrój, ile stosunek do nich, dystans i własne refleksje!
    Sama się tego długo uczyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenna uwaga na temat gromadzenia pięknych chwil ! Zgadzam się z Tobą w zupełności....i jakie mądre słowa, które powtarzasz do męża ! Bardzo mądre ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jaki super post Ula. Miłe chwile spędziłam czytając. Zainteresowały mnie świece - lecę zobaczyć do polecajki.
    Trzymaj się, ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaciekawiły Cię świece ! To fajna sprawa ! Polecam. Ściskam :))

      Usuń
  5. Jak dobrze że udało się przeżyć pięknie miesiąc, koncerty no i ta produkcja świec, coś nowego,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncerty to coś dla duszy ukojenia i ja to uwielbiam. Świece do zrobienia w domu - jak najbardziej polecam ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kochana cieszę się, że dobre dni w lutym miałaś. Ten wieczór świec z córką to super sprawa! Ja też lubię robić jakieś kreatywne prace z moimi dziećmi, najczęściej pieczemy ciastka 🤗
    Trzymam kciuki aby marzec był jeszcze bardziej udany i abyś wróciła do równowagi. Gorące pozdrowienia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję kochana ! Ta równowaga wewnętrzna jest bardzo ważna, żeby się człowiek dobrze czuł ze samym sobą. Z całego serca dziękuję za słowa wsparcia :))) Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Wiosennym powiewem zaczęłaś marzec , super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecham się do Ciebie Aga ! Tak pięknie powiedziałaś - wiosennym powiewem... łapię te słowa i zachowuję, bo dają mi radość. Ściskam :)))

      Usuń
  8. Dobrze robisz że zapamiętujesz piękne chwile. To jest kapitał...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleńko najlepiej samej o siebie zadbać i pielęgnować swój dobrostan. Miło spędzałaś czas, fajnie i kreatywnie było też z Twoją Córką. Świeczki fajna rzecz. Dziękuję, że jesteś, że zaglądasz na mój blog i zostawiasz dobre słowo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i cieszę się, że tu jesteś. Dziękuję Ci za słowa, które mnie umacniają. Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  10. Ulu dla siebie zawsze trzeba nieść odrobinę przyjemności ...ja się tego uczę żeby nie było ;) Po koncercie relaks z książką przy świecach ( jeszcze nic nie czytałam ale mam autorkę na oku ) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci Beatko ! Anna Niemczynow napisała kilka książek. W tym roku wyszły "Słowa wdzięczności" i jeszcze będzie następna książka. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  11. Dostałam od cioci taki notes wdzięczności. Używam go jako brudnopisu do różnych rzeczy, bo mam poczucie, że nie spotyka mnie nic, za co mogłabym być wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że ta wdzięczność powinna naturalnie z człowieka wypływać, a takie mamy czasy, że trzeba się jej uczyć. Wiesz, zawsze jest coś, za co można podziękować. W młodości czytałam książkę "Polyanna" i jestem wielką fanką głównej bohaterki, która we wszystkim potrafiła dostrzec coś dobrego. Ja w swoim życiu zgubiłam po drodze "to coś" - tę bezinteresowną radość i wdzięczność. Uczę się jej na nowo, bo bardzo chcę. Ściskam Cię kochana :)) Dziękuję Ci, że jesteś !!!

      Usuń
    2. Piękny komentarz, Ula :)

      Usuń
  12. Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Życzę Tobie pięknego, radosnego Dnia Kobiet !

      Usuń

  13. Dziękuję za udostępnienie tych cennych chwil z lutego 2024 roku! To wspaniałe, że potrafisz docenić i dzielić się pozytywnymi momentami z życia. Twój entuzjazm i zaangażowanie są inspirujące. Kontynuuj ten dobry zwyczaj dzielenia się pozytywnymi przeżyciami, a Twoje życie będzie pełne radości i wdzięczności. Wspaniale, że podzieliłaś się z nami tymi wyjątkowymi momentami, które sprawiły, że twój luty był wyjątkowy! Bądźmy wdzięczni za te drobne, ale ważne chwile życia! Dziękujemy, że jesteś częścią tej pozytywnej społeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Dziękuję za tyle pięknych słów. Jest mi bardzo miło ! Życzę Ci pięknego Dnia Kobiet ! Niech to będzie taki dzień - jaki najbardziej lubisz ! Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  14. Cenne chwile, które zorganizowałaś sobie w lutym, są wyrazem Twojej determinacji w dbaniu o dobre samopoczucie i odczuwaniu radości z drobnych przyjemności życia. Koncerty, wieczór świec z córką oraz fascynująca książka to wspaniałe sposoby na wypełnienie czasu i czerpanie radości z życia. Cytat z książki Anna H. Niemczynow jest bardzo trafny i przypomina o wartościach, które warto pielęgnować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ! Dokładam starań, by to życie sobie urozmaicić, ale trudno jest, bo sił mi brak...ciągle próbuję. Cieszy mnie każde słowo, każdy komentarz, który otrzymuję tu - na blogu. Bardzo Ci dziękuję, że jesteś, piszesz, dajesz znak ! Ściskam :))

      Usuń
  15. Jaki miły i wdzięczny wpis :) Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej, a wizja kolejnych miesięcy napełnia Cię radością i optymizmem.
    Jak najbardziej zgadzam się z tym, że to jak spostrzegamy swoje życie, w ogromnej mierze zależy od naszej postawy. Jeśli ktoś nie potrafi dostrzegać małych przyjemności, jest zgryźliwy z natury, a do tego niewdzięczny, to zawsze będzie nieszczęśliwy. Bez względu na to, jakie bogactwa będzie posiadał i jak wspaniałymi ludźmi się otaczał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomniałam dodać, że nasza kochana Klaudia na pewno się ucieszy, że poszłaś w jej ślady i zrobiłaś świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja ! Bardzo Ci dziękuję :)) Rzeczywiście trochę lepiej się czuję obecnie. Lubię dostrzegać piękno natury i cieszyć się nią. Lubię spotkać się z przyjaciółmi i pogadać, lubię w gry planszowe pograć... Wiele jest rzeczy, które lubię i...chyba na nich się teraz skupię. dziękuję Ci za te słowa i Twoją obecność :)))

      Usuń
    2. Uważam to za doskonały pomysł, tak właśnie zrób :) Najlepszy sposób na chandrę to sprawienie sobie przyjemności :)
      Nie ma za co, zaglądanie tu zaliczam do małych przyjemności, nie do obowiązków!

      Usuń
  17. Pamiętam, jak byłam bardzo nieszczęśliwa, też sobie pisałam choć jedną pozytywną rzecz każdego dnia co mi się przytrafiła. Ciężko było na początku, po jakimś czasie nie miałam wolej chwili, żeby pisać :-) wszystko mija :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się pisze o swoich emocjach - człowiek może poczuć się lepiej i można uwierzyć w to, że jest lepiej. Buziaki :))

      Usuń
  18. Jesteś inspiracją, Ula. Dziękuję za ten piękny wpis, celebrujący chwile.
    I za te te piękne mądre komentarze, z którymi zgadzam się całkowicie.
    I cieszę się, że dbasz o siebie, otaczasz się dobrem i je pielęgnujesz wokół siebie - trochę jak swój ogród.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Być czyjąś inspiracją to prawdziwy zaszczyt. Ściskam :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))