niedziela, 12 maja 2024

Cenne chwile - kwiecień 2024

 Hej, hej ! Wiem, że strasznie opóźniona jestem. Tak wiele spraw jest ważnych w życiu, ech... ale do rzeczy !

Pomimo rozwijającej się wiosny tegoroczny kwiecień był dla mnie niemałym zaskoczeniem. Huśtawka pogodowa rozbujała się dosyć mocno i nie było wiadomo, kiedy się zatrzyma.

Na początku miesiąca było znaczne ocieplenie i drzewa strzeliły pąkami. Kiedy zdawało się, że już tak zostanie przyszedł przymrozek i nieoczekiwanie zaczął padać śnieg. Nie wiadomo było: czy cieszyć się tą wiosną, czy nadal jej oczekiwać ? Jak to w życiu - najpierw musi być trochę trudniej, by potem było łatwiej.

Z resztą sami zobaczcie ! Chwile kwietnia zatrzymane w kadrze.














Serdecznie dziękuję, że zaglądacie, mimo że mnie tu nie ma :)
Pozdrawiam ciepło :)))

34 komentarze:

  1. Mimo wszystko, cudownie przedstawiłaś kwiecień, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że jesteś Urszulo ! Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  2. Kwiecień był rzeczywiście mocno różnorodny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno, mocno !!! Ja schowałam wszystkie ciepłe ubrania i buty, a tu nagle z powrotem stała się zima !? Tak było... Pozdrawiam cieplutko Wiolu :))

      Usuń
  3. No tak, początek kwietnia ucieszył, ale po chwili przyszedł smutek wielki, bo mróz sprawił, że nie będzie w moim ogródku ani owoców ani wielu kwiatów.
    Jedynie winorośle powoli zaczynają odżywać.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Ucierpiało wiele roślin. W naszym ogrodzie wiele krzewów przymarzło, takich, po których tego się nie spodziewaliśmy - hortensje, orszelina, bukszpany, perukowiec, magnolia, a nawet tawułki ! To koszmar ! Widzę, że niektóre rośliny odrodzą się, ale niektóre w tym roku już nie zakwitną. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Pozdrowienia posyłam !!!

      Usuń
  5. Czapki i rękawiczki wyprałam dopiero po majówce. Wydaje mi się, że już nie będą potrzebne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i dobrze zrobiłaś ! Ja schowałam ciepłe buty i ubrania za wcześnie, bo potem zrobiło się jeszcze zimno.

      Usuń
  6. Ale jesteś szczęśliwa w tym lesie :-))
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Tak, to prawda. Szczęściem dla mnie jest móc przebywać wśród drzew. Buziaki ślę :))

      Usuń
  7. U mnie nie było śniegu w kwietniu, za to przyszedł prawdziwy, duży nocny mróz i wymroził paprocie, magnolie (ktore już zdążyły przekwitnąć, ale liście wymarzły wszystkie), wiele liści na drzewach. Serce się kraje na ten widok, niestety, choć obserwuję, że przyroda walczy, jednak w lesie dębów dużo i żołędzi w tym roku nie będzie... :(
    Poza tym jakiś wirus wyczyścił mi profil na FB i nie mam ani jednego znajomego, nie mogę zapraszać i mnie też nie można... Ale akurat z tego powodu nie jest mi przykro.
    Uściski Ula, dzięki że do mnie wpadłaś, życzę Ci dobrego samopoczucia i pięknej drugiej połowy maja. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci, kochana ! Cieszę się, widząc Cię tutaj. U mnie w ogrodzie też sporo roślin mróz przymroził niestety - kompletnie się tego nie spodziewałam.
      Ja cały czas mam kłopoty z logowaniem na bloggerze. Na razie korzystam z przeglądarki Chrome, choć wolę inną. Mówi się : trudno i idzie się dalej ! Buziaki posyłam i przytulam Joasiu :)))

      Usuń
  8. Fajnie, że się wreszcie do nas odezwałaś :)
    Jejku, ten hamak przysypany śniegiem... brrr! Aż mnie zmroziło na jego widok! Słyszałam o tym Waszym strasznym mrozie - szkoda tych wszystkich roślin, które wykończył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Z tym hamakiem to było tak: stary hamak się rozerwał i kupiłam nowy. Zrobiło się ciepło i hamak zawiesiłam na stelażu, żeby go wypróbować. Pojechałam do pracy i po powrocie zobaczyłam taki widok - hamak przysypany śniegiem. Ha ha ! zima wypróbowała hamak. Ściskam serdecznie :))

      Usuń
    2. Hahaha, to sobie poleżałaś ;) Dzięki za codzienną porcję śmiechu :) Wiadomo przecież, że to samo zdrowie :) A z hamaka pewnie jeszcze wielokrotnie skorzystasz - co się odwlecze to nie uciecze :)

      Usuń
    3. Lepiej się pośmiać niż co innego. Ściskam i do przeczytania !

      Usuń
  9. W końcu kwiecień plecień. I na Twoich kadrach to powiedzenie doskonale widać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna na Twoich zdjęciach jest piękna. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna na twoich zdjęciach jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  12. No pogoda jest bardzo zakręcona w tym roku. I niestety powoduje niemałe straty.
    Zdjęcia przepiękne! To z biedronka to po prostu sztos! Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Jak mi miło ! Ściskam Cię i pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia, typowo kwietniowe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudna wiosna jest na Twoich zdjęciach. Pogoda w tym roku naprawdę zaskakuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach ta wiosna że nie sposób było rozłożyć siły na prace w ogrodzie, a tu upał i susza ach pogoda zmienna jest :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ta pogoda kapryśna jest. Najpierw huśtawka pogodowa, a teraz upały i susza. Naprawdę trudne warunki do uprawy roślin. Pozdrawiam Beatko :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))